Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Sztuka Zakupów jesienią

Eskadra przygotowała jesienną kampanię wizerunkową dla centrów Factory. Kampania potrwa do końca października.
O autorze
1 min czytania 2015-10-05

Nie sztuka kupować – sztuka nie przepłacać! Szczególnie jesienią, kiedy trzeba ubrać się nie tylko modnie, ale i ciepło. Marka Factory prezentuje nową jesienną odsłonę kampanii wizerunkowej „Sztuka zakupów”. Zrealizowana w miejskich plenerach „Sztuka zakupów” to hołd złożony klientom marki, którzy kochają miejski szyk i wielkie zakupy w niskich cenach.

– Bohaterami naszej kampanii zostali architekt, amatorka fotografii, smakosz miasta, studentka i para zakochana w swoim mieście – każde z nich wyraża swój indywidualny styl w codziennych sytuacjach; na randce, w biurze, w kawiarni i kiedy pędzą ulicami miasta, z miejsca na miejsce. Factory przekonuje, że jego klienci również mogą być trendy w każdej sytuacji, a do tego za rozsądną cenę – tłumaczy Dominik Gil, CEO w Eskadra. 

Komunikacja obejmuje kanały: ATL – prasa, radio, outdoor (billboardy, citylighty), BTL oraz Internet (social media, rich media, mobile, display).

To już siódma kampania wizerunkowa, jaką dla Factory przygotowała Eskadra. Pierwsza odbyła się jesienią 2011 roku w Krakowie, kolejne wiosną i jesienią 2012 roku już w całej Polsce. Kampania jesienna przygotowana została w ramach kompleksowej platformy komunikacji, której twórcą jest również zespół Eskadry.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj