Sztuka Zakupów jesienią

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Sztuka Zakupów jesienią

Eskadra przygotowała jesienną kampanię wizerunkową dla centrów Factory. Kampania potrwa do końca października.

Nie sztuka kupować – sztuka nie przepłacać! Szczególnie jesienią, kiedy trzeba ubrać się nie tylko modnie, ale i ciepło. Marka Factory prezentuje nową jesienną odsłonę kampanii wizerunkowej „Sztuka zakupów”. Zrealizowana w miejskich plenerach „Sztuka zakupów” to hołd złożony klientom marki, którzy kochają miejski szyk i wielkie zakupy w niskich cenach.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Bohaterami naszej kampanii zostali architekt, amatorka fotografii, smakosz miasta, studentka i para zakochana w swoim mieście – każde z nich wyraża swój indywidualny styl w codziennych sytuacjach; na randce, w biurze, w kawiarni i kiedy pędzą ulicami miasta, z miejsca na miejsce. Factory przekonuje, że jego klienci również mogą być trendy w każdej sytuacji, a do tego za rozsądną cenę – tłumaczy Dominik Gil, CEO w Eskadra. 

Komunikacja obejmuje kanały: ATL – prasa, radio, outdoor (billboardy, citylighty), BTL oraz Internet (social media, rich media, mobile, display).

To już siódma kampania wizerunkowa, jaką dla Factory przygotowała Eskadra. Pierwsza odbyła się jesienią 2011 roku w Krakowie, kolejne wiosną i jesienią 2012 roku już w całej Polsce. Kampania jesienna przygotowana została w ramach kompleksowej platformy komunikacji, której twórcą jest również zespół Eskadry.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij