K2 i Decathlon idą na pływalnię

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
K2 i Decathlon idą na pływalnię

Agencja K2 przygotowała kolejną odsłonę kampanii dla marki Decathlon.

Początek jesieni to idealny moment na rozpoczęcie sezonu basenowego i dołączenie do „The Cathlons”- drużyny zapaleńców, którzy zawsze i wszędzie czerpią przyjemność z aktywnego spędzania czasu. Spoty inspirują do dobrej zabawy na pływalniach i czerpania radości z zajęć w wodzie - z lekcji pływania, aqua aerobicu czy bicia rekordów w pokonywaniu kolejnych długości basenu. Ta odsłona spotu promuje okulary do pływania XBASE, w których można zobaczyć więcej. Okulary dostępne są w rozmiarach dla dzieci i dorosłych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania ruszyła 1 października. W telewizji można zobaczyć spoty o długości 30 i 15-sekund, natomiast w internecie spot 45-sekundowy:

Autorem koncepcji kreatywnej oraz producentem spotu jest agencja interaktywna K2.
Za zakup mediów TVC odpowiada dom mediowy LOWE Media.

 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij