Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

K2 i Decathlon idą na pływalnię

Agencja K2 przygotowała kolejną odsłonę kampanii dla marki Decathlon.
O autorze
0 min czytania 2015-10-05

Początek jesieni to idealny moment na rozpoczęcie sezonu basenowego i dołączenie do „The Cathlons”- drużyny zapaleńców, którzy zawsze i wszędzie czerpią przyjemność z aktywnego spędzania czasu. Spoty inspirują do dobrej zabawy na pływalniach i czerpania radości z zajęć w wodzie – z lekcji pływania, aqua aerobicu czy bicia rekordów w pokonywaniu kolejnych długości basenu. Ta odsłona spotu promuje okulary do pływania XBASE, w których można zobaczyć więcej. Okulary dostępne są w rozmiarach dla dzieci i dorosłych.

Kampania ruszyła 1 października. W telewizji można zobaczyć spoty o długości 30 i 15-sekund, natomiast w internecie spot 45-sekundowy:

Autorem koncepcji kreatywnej oraz producentem spotu jest agencja interaktywna K2.
Za zakup mediów TVC odpowiada dom mediowy LOWE Media.

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj