Początek jesieni to idealny moment na rozpoczęcie sezonu basenowego i dołączenie do „The Cathlons”- drużyny zapaleńców, którzy zawsze i wszędzie czerpią przyjemność z aktywnego spędzania czasu. Spoty inspirują do dobrej zabawy na pływalniach i czerpania radości z zajęć w wodzie – z lekcji pływania, aqua aerobicu czy bicia rekordów w pokonywaniu kolejnych długości basenu. Ta odsłona spotu promuje okulary do pływania XBASE, w których można zobaczyć więcej. Okulary dostępne są w rozmiarach dla dzieci i dorosłych.
Kampania ruszyła 1 października. W telewizji można zobaczyć spoty o długości 30 i 15-sekund, natomiast w internecie spot 45-sekundowy:
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Autorem koncepcji kreatywnej oraz producentem spotu jest agencja interaktywna K2.
Za zakup mediów TVC odpowiada dom mediowy LOWE Media.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024