Zadaniem konkursowym jest zaprezentowanie marzenia lub celu w krótkim, trzyczęściowym filmie. Kolejny krok to zachęcenie znajomych do głosowania na swoje wideo, bowiem początkowo tylko pierwsza część filmu będzie widoczna dla wszystkich. Kolejne dwie zostaną odsłonięte, kiedy zagłosuje na nie po 250 osób.
Spośród filmów, które zostaną odsłonięte w całości jury wybierze te najciekawsze. Pomiędzy ich autorów zostanie podzielona pula nagród, czyli 155 000 zł!
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
O przyznaniu nagród zadecydują popularni blogerzy, którzy są znani z realizowania stawianych sobie celów: Łukasz Jakóbiak z „20m2 Łukasza”, Maciej Budzich – twórca bloga „Mediafun” oraz Karol Paciorek i Włodek Markowicz czyli „Lekko stronniczy”. To jedna z większych kampanii z udziałem internetowych liderów opinii pod względem sumy budżetu.
Za pomysł i realizację kampanii odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing