180heartbeats + Jung v.Matt dla Millennium Bank: znani blogerzy wręczą 155 tys. zł w konkursie “3 kroki do celu”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
180heartbeats + Jung v.Matt dla Millennium Bank: znani blogerzy wręczą 155 tys. zł w konkursie “3 kroki do celu”

Millennium Bank organizuje konkurs "3 kroki do celu", w którym nagrodą główną jest 100 tys. złotych. Celem akcji jest wyłonienie najciekawszych celów i marzeń oraz ułatwienie ich realizacji. Kampania Millennium Banku promuje konto oszczędnościowe "Twój cel".

Zadaniem konkursowym jest zaprezentowanie marzenia lub celu w krótkim, trzyczęściowym filmie. Kolejny krok to zachęcenie znajomych do głosowania na swoje wideo, bowiem początkowo tylko pierwsza część filmu będzie widoczna dla wszystkich. Kolejne dwie zostaną odsłonięte, kiedy zagłosuje na nie po 250 osób.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Spośród filmów, które zostaną odsłonięte w całości jury wybierze te najciekawsze. Pomiędzy ich autorów zostanie podzielona pula nagród, czyli 155 000 zł!

O przyznaniu nagród zadecydują popularni blogerzy, którzy są znani z realizowania stawianych sobie celów: Łukasz Jakóbiak z "20m2 Łukasza", Maciej Budzich - twórca bloga "Mediafun" oraz Karol Paciorek i Włodek Markowicz czyli "Lekko stronniczy". To jedna z większych kampanii z udziałem internetowych liderów opinii pod względem sumy budżetu.

Za pomysł i realizację kampanii odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij