Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

180heartbeats + Jung v.Matt dla Millennium Bank: znani blogerzy wręczą 155 tys. zł w konkursie “3 kroki do celu”

Millennium Bank organizuje konkurs "3 kroki do celu", w którym nagrodą główną jest 100 tys. złotych. Celem akcji jest wyłonienie najciekawszych celów i marzeń oraz ułatwienie ich realizacji. Kampania Millennium Banku promuje konto oszczędnościowe "Twój cel".
O autorze
0 min czytania 2012-11-15

Zadaniem konkursowym jest zaprezentowanie marzenia lub celu w krótkim, trzyczęściowym filmie. Kolejny krok to zachęcenie znajomych do głosowania na swoje wideo, bowiem początkowo tylko pierwsza część filmu będzie widoczna dla wszystkich. Kolejne dwie zostaną odsłonięte, kiedy zagłosuje na nie po 250 osób.

Spośród filmów, które zostaną odsłonięte w całości jury wybierze te najciekawsze. Pomiędzy ich autorów zostanie podzielona pula nagród, czyli 155 000 zł!

O przyznaniu nagród zadecydują popularni blogerzy, którzy są znani z realizowania stawianych sobie celów: Łukasz Jakóbiak z „20m2 Łukasza”, Maciej Budzich – twórca bloga „Mediafun” oraz Karol Paciorek i Włodek Markowicz czyli „Lekko stronniczy”. To jedna z większych kampanii z udziałem internetowych liderów opinii pod względem sumy budżetu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za pomysł i realizację kampanii odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT.

Słuchaj podcastu NowyMarketing