Paulaner należy do portfolio grupy Żywiec. Zadaniem 180heartbeats + Jung Von Matt było wypromowanie marki w Internecie w oparciu o charakterystyczne cechy produktu (pszeniczność, górna fermentacja, mętność, smak, charakterystyczna szklanka i kontekst kulinarny).
Podstawowym założeniem strategicznym był fakt, że Paulaner to nie jest zwykłe piwo, do którego jesteśmy przyzwyczajeni – to nietypowe piwo pszeniczne, warzone w procesie górnej fermentacji. Dlatego kreacje pytają konsumentów czy ich zdaniem tego typu produkt można zakwalifikować do kategorii piwnej.
Zobacz również
Kampania bannerowa przekierowuje na stronę, z której każdy może dowiedzieć się, co odróżnia Paulanera od tradycyjnych lagerów.
Kampania obejmuje tradycyjne bannery, dedykowany website paulanerpolska.pl, konkurs oraz komunikację na Facebooku.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Słuchaj podcastu NowyMarketing
180heartbeats jest odpowiedzialna za strategię, kreację oraz razem z agencją Roots PR prowadzi działania PR oraz fan page. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.