TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Czy to jeszcze piwo, czy już Paulaner? – pyta 180heartbeats + Jung v.Matt

13 listopada ruszyła nowa kampania Paulanera, przygotowana przez 180heartbeats + Jung Von Matt, w której kreacje pytają konsumentów czy ich zdaniem tego typu produkt można zakwalifikować do kategorii piwnej.
O autorze
0 min czytania 2012-11-16

Paulaner należy do portfolio grupy Żywiec. Zadaniem 180heartbeats + Jung Von Matt było wypromowanie marki w Internecie w oparciu o charakterystyczne cechy produktu (pszeniczność, górna fermentacja, mętność, smak, charakterystyczna szklanka i kontekst kulinarny).

Podstawowym założeniem strategicznym był fakt, że Paulaner to nie jest zwykłe piwo, do którego jesteśmy przyzwyczajeni – to nietypowe piwo pszeniczne, warzone w procesie górnej fermentacji. Dlatego kreacje pytają konsumentów czy ich zdaniem tego typu produkt można zakwalifikować do kategorii piwnej.

Kampania bannerowa przekierowuje na stronę, z której każdy może dowiedzieć się, co odróżnia Paulanera od tradycyjnych lagerów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania obejmuje tradycyjne bannery, dedykowany website paulanerpolska.pl, konkurs oraz komunikację na Facebooku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

180heartbeats jest odpowiedzialna za strategię, kreację oraz razem z agencją Roots PR prowadzi działania PR oraz fan page. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się