Czy to jeszcze piwo, czy już Paulaner? - pyta 180heartbeats + Jung v.Matt

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Czy to jeszcze piwo, czy już Paulaner? - pyta 180heartbeats + Jung v.Matt

13 listopada ruszyła nowa kampania Paulanera, przygotowana przez 180heartbeats + Jung Von Matt, w której kreacje pytają konsumentów czy ich zdaniem tego typu produkt można zakwalifikować do kategorii piwnej.

Paulaner należy do portfolio grupy Żywiec. Zadaniem 180heartbeats + Jung Von Matt było wypromowanie marki w Internecie w oparciu o charakterystyczne cechy produktu (pszeniczność, górna fermentacja, mętność, smak, charakterystyczna szklanka i kontekst kulinarny).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Podstawowym założeniem strategicznym był fakt, że Paulaner to nie jest zwykłe piwo, do którego jesteśmy przyzwyczajeni - to nietypowe piwo pszeniczne, warzone w procesie górnej fermentacji. Dlatego kreacje pytają konsumentów czy ich zdaniem tego typu produkt można zakwalifikować do kategorii piwnej.

Kampania bannerowa przekierowuje na stronę, z której każdy może dowiedzieć się, co odróżnia Paulanera od tradycyjnych lagerów.

Kampania obejmuje tradycyjne bannery, dedykowany website paulanerpolska.pl, konkurs oraz komunikację na Facebooku.

180heartbeats jest odpowiedzialna za strategię, kreację oraz razem z agencją Roots PR prowadzi działania PR oraz fan page. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij