Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Akcja społeczna “Pomoc Mierzona Kilometrami” zgromadziła ponad 800 tysięcy aktywnych użytkowników Endomondo

Trzecia edycja T-Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami dobiegła końca, a razem z nią rywalizacja Endomondo, która wspierała tę inicjatywę. Ponad 800 tysięcy polskich użytkowników Endomondo okazało swoje wsparcie rejestrując treningi w ramach rywalizacji.
O autorze
1 min czytania 2015-10-07

Razem uzbierano ponad 116 milionów kilometrów dla fundacji TVN Nie Jesteś Sam, pomagającej dzieciom niepełnosprawnym ruchowo. 

Rywalizacja trwała od 20 czerwca 2015. Uczestnicy zarejestrowali treningi, które łącznie trwały 1 326 lat i spalili prawie 6 milionów kalorii biegając, jeżdżąc na rowerze, wędrując oraz uprawiając inne dyscypliny. T-Mobile konsekwentnie wspiera ideę przewodnią tej inicjatywy, a w tym roku szczególny nacisk położono na „podkreślanie tego jak ważne jest dzielenie się pozytywnymi emocjami i wzajemna motywacja w pokonywaniu nowych wyzwań i kilometrów”.

Polacy skupieni na Endomondo wzajemnie motywowali się, aby sprostać kolejnym wyzwaniom. Wspólnie „pomagali kilometrami”, pokazując jaką siłę tworzy społeczność przy okazji takiej inicjatywy.

Business Development Manager Endomondo na Środkową i Wschodnią Europę, Piotr Długosielski, uważa, że to partnerstwo doskonale pasuje do przewodnich wartości Endomondo i T-Mobile. „Endomondo zawsze wspierało akcje społeczne, a ten projekt jest idealnym tego przykładem. Kochamy sport, a partnerstwo z T-Mobile okazało się ogromnym sukcesem w kwestii zbierania funduszy dla dzieci i zwiększania świadomości społecznej”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Aby podkreślić swoje wsparcie dla społeczności sportowej, Under Armour, spółka, do której należy Ednomondo, przekazała odzież sportową ambasadorom akcji. Koniec akcji zbiega się z planowanym na połowę października uruchomieniem polskiej strony Under Armour, dzięki czemu Polacy będą mieć dostęp do innowacyjnej, wysokiej klasy odzieży sportowej.

Dzięki połączonym wysiłkom Polaków używających Endomondo Sports Tracker, T-Mobile przekazał 1 milion złotych dla Fundacji TVN Nie Jesteś Sam.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się