Razem uzbierano ponad 116 milionów kilometrów dla fundacji TVN Nie Jesteś Sam, pomagającej dzieciom niepełnosprawnym ruchowo.
Rywalizacja trwała od 20 czerwca 2015. Uczestnicy zarejestrowali treningi, które łącznie trwały 1 326 lat i spalili prawie 6 milionów kalorii biegając, jeżdżąc na rowerze, wędrując oraz uprawiając inne dyscypliny. T-Mobile konsekwentnie wspiera ideę przewodnią tej inicjatywy, a w tym roku szczególny nacisk położono na „podkreślanie tego jak ważne jest dzielenie się pozytywnymi emocjami i wzajemna motywacja w pokonywaniu nowych wyzwań i kilometrów”.
Polacy skupieni na Endomondo wzajemnie motywowali się, aby sprostać kolejnym wyzwaniom. Wspólnie „pomagali kilometrami”, pokazując jaką siłę tworzy społeczność przy okazji takiej inicjatywy.
Business Development Manager Endomondo na Środkową i Wschodnią Europę, Piotr Długosielski, uważa, że to partnerstwo doskonale pasuje do przewodnich wartości Endomondo i T-Mobile. „Endomondo zawsze wspierało akcje społeczne, a ten projekt jest idealnym tego przykładem. Kochamy sport, a partnerstwo z T-Mobile okazało się ogromnym sukcesem w kwestii zbierania funduszy dla dzieci i zwiększania świadomości społecznej”.
Aby podkreślić swoje wsparcie dla społeczności sportowej, Under Armour, spółka, do której należy Ednomondo, przekazała odzież sportową ambasadorom akcji. Koniec akcji zbiega się z planowanym na połowę października uruchomieniem polskiej strony Under Armour, dzięki czemu Polacy będą mieć dostęp do innowacyjnej, wysokiej klasy odzieży sportowej.
Dzięki połączonym wysiłkom Polaków używających Endomondo Sports Tracker, T-Mobile przekazał 1 milion złotych dla Fundacji TVN Nie Jesteś Sam.