Akcja społeczna “Pomoc Mierzona Kilometrami” zgromadziła ponad 800 tysięcy aktywnych użytkowników Endomondo

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Akcja społeczna “Pomoc Mierzona Kilometrami” zgromadziła ponad 800 tysięcy aktywnych użytkowników Endomondo

Trzecia edycja T-Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami dobiegła końca, a razem z nią rywalizacja Endomondo, która wspierała tę inicjatywę. Ponad 800 tysięcy polskich użytkowników Endomondo okazało swoje wsparcie rejestrując treningi w ramach rywalizacji.

Razem uzbierano ponad 116 milionów kilometrów dla fundacji TVN Nie Jesteś Sam, pomagającej dzieciom niepełnosprawnym ruchowo. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Rywalizacja trwała od 20 czerwca 2015. Uczestnicy zarejestrowali treningi, które łącznie trwały 1 326 lat i spalili prawie 6 milionów kalorii biegając, jeżdżąc na rowerze, wędrując oraz uprawiając inne dyscypliny. T-Mobile konsekwentnie wspiera ideę przewodnią tej inicjatywy, a w tym roku szczególny nacisk położono na „podkreślanie tego jak ważne jest dzielenie się pozytywnymi emocjami i wzajemna motywacja w pokonywaniu nowych wyzwań i kilometrów”.

Polacy skupieni na Endomondo wzajemnie motywowali się, aby sprostać kolejnym wyzwaniom. Wspólnie „pomagali kilometrami”, pokazując jaką siłę tworzy społeczność przy okazji takiej inicjatywy.

Business Development Manager Endomondo na Środkową i Wschodnią Europę, Piotr Długosielski, uważa, że to partnerstwo doskonale pasuje do przewodnich wartości Endomondo i T-Mobile. „Endomondo zawsze wspierało akcje społeczne, a ten projekt jest idealnym tego przykładem. Kochamy sport, a partnerstwo z T-Mobile okazało się ogromnym sukcesem w kwestii zbierania funduszy dla dzieci i zwiększania świadomości społecznej”.

Aby podkreślić swoje wsparcie dla społeczności sportowej, Under Armour, spółka, do której należy Ednomondo, przekazała odzież sportową ambasadorom akcji. Koniec akcji zbiega się z planowanym na połowę października uruchomieniem polskiej strony Under Armour, dzięki czemu Polacy będą mieć dostęp do innowacyjnej, wysokiej klasy odzieży sportowej.

Dzięki połączonym wysiłkom Polaków używających Endomondo Sports Tracker, T-Mobile przekazał 1 milion złotych dla Fundacji TVN Nie Jesteś Sam.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij