TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Zmiany i awanse w Unilever Polska Sp. z o.o.

Unilever Polska Sp. z o.o. jest jednym z wiodących w rejonie Europy Środkowo-Wschodniej producentów artykułów spożywczych, kosmetycznych oraz środków czystości.
O autorze
1 min czytania 2015-10-08

Misją firmy jest zaspokajanie codziennych potrzeb związanych z odżywianiem, higieną oraz higieną osobistą poprzez marki, które pomagają ludziom czuć się i wyglądać dobrze, a także pełniej korzystać z życia. W związku z dynamicznym rozwojem biznesu  wdrożono zmiany personalne, które optymalizują pracę zespołu działu marketingu.

Maciej Seliński został awansowany na stanowisko dyrektora HPC Unilever Polska Sp. z o.o. Z racji pełnionej funkcji odpowiada za kategorię środków czystości oraz kosmetyków na rynku polskim, w krajach bałtyckich i CEE. Piastuje również stanowisko członka zarządu. W dziale marketingu raportuje do niego zespół 6 managerów odpowiadających za poszczególne marki Unilever:

  • Marta Majecherek – odpowiedzialna za segment kosmetyów do pielęgnacji włosów i higieny jamy ustnej (Timotei, Dove Hair, Clear, Toni&Guy i Signal).
  • Robert Butzke – szef kategorii damskich i męskich antyperspirantów i dezodorantów (Rexona, Dove, Axe).
  • Rafał Jedrzejewski – lider zespołu odpowiadającego za rozwój kosmetyków z kategorii pielęgnacji i mycia ciała (Dove, Vaseline, Axe)
  • Sebastian Witkowski – odpowiedzialny za segment środków czystości HHC (Cif, Domestos, Savo)
  • Agnieszka Poremska –  zajmująca się rozwojem kategorii płynów do płukania (Coccolino)
  • Daniel Jaworski – odpowiadający za działania PR i komunikację digital dla wszystkich marek kosmetycznych.

Poprzednia dyrektor marketignu Personal Care – Dagmara Brzezińska-Marcu – przebywa na zwolnieniu macierzyńskim, podobnie jak PR Manager – Karolina Cacko.

Zespół w ww. składzie już funkcjonuje podjęmując kolejne wyzwania marketingowe. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj