Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Goplana i Solidarność w jednej kampanii telewizyjnej

Marki Goplana oraz Solidarność z portfolio Grupy Colian łączą swoje siły. W telewizji wystartowała kampania spotowa, w której promowane są sztandarowe produkty obu marek. Za zakup mediów i przebieg działań odpowiada dom mediowy UM (Universal McCann).
O autorze
0 min czytania 2015-10-09

Grupa Colian posiada bogate portfolio rozpoznawalnych produktów spożywczych. W ofercie firmy znajdują się słodycze doskonale znane konsumentom pod silnymi brandami: Goplana, Solidarność, Jutrzenka, Grześki, Akuku!, Familijne, Jeżyki. Najnowsza kampania telewizyjna ma za zadanie poinformować konsumentów o połączeniu polskich tradycji cukierniczych: czekolady „Goplana” i nadzień „Solidarności”. Działania komunikacyjne bazują na trzech 15’’ spotach, w których zaprezentowano poszczególne produkty powszechnie kojarzone z obiema markami. Reklamy Śliwki Nałęczowskiej, Czekoladek z Klasą z kremem pistacjowym oraz cukierków i czekolad Toffino tematycznie nawiązują do tradycji marek i emitowane są w stacjach ogólnopolskich.

Działania komunikacyjne marki, w późniejszych etapach obecne także w innych mediach, potrwają do końca roku.

Za kreację spotów odpowiada agencja reklamowa PZL. Zakupem mediów i przebiegiem kampanii zajął się dom mediowy UM (Universal McCann).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj