Nowe funkcje sprzedażowe na Facebooku

Nowe funkcje sprzedażowe na Facebooku
Facebook testuje nowe funkcje sprzedażowe. Tym razem umieścił na platformie dedykowaną zakładkę „Zakupy”, podobną do zakładek grup czy aplikacji.
O autorze
1 min czytania 2015-10-13

Zdjęcie royalty free z Fotolia

Na razie cały proces jest ograniczony tylko do niewielkiej grupy testowej, nie ulega jednak wątpliwości, że Mark Zuckerberg chce rozwijać swój serwis właśnie w tym kierunku.

Facebook oferuje również aktualizacje reklamy mobilnej, która po kliknięciu w nią, będzie się rozciągała na cały ekran telefonu użytkownika. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Źródło: thenextweb.com

Jeżeli chodzi o rozbudowę opcji sprzedażowych/zakupowych przez portal Facebook, to jestem wręcz zaskoczony, że dzieje się to tak wolno. Wszelkie wcześniejsze symptomy wskazywały na to, że to się wydarzy – chociażby wprowadzenie buttonów z CALL TO ACTION na cover photo. Facebook stara się utrzymać przedsiębiorców, dając im kolejną możliwość monetyzacji swoich inwestycji w portal. Jest to też narzędzie walki z tezą, że portal z Palo Alto nie sprzedaje. Generalne, moim zdaniem krok we właściwym kierunku – mówi Kuba Nagórski, ceo agencji kreatywnej kręci się oraz co-founder Revolve Software House.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Źródło: thenextweb.com

Czy internauci zaczną kupować bezpośrednio poprzez social media? Facebook już dziś możliwościami targetowania przewyższa wiele innych platform reklamowych. Reklamy dopasowane do użytkownika to z kolei reklamy bardziej przyjazne i chętniej przez niego widziane. Zakupy przez social media to najprawdopodobniej więc jedynie kwestia czasu.

 

Marta Ławrynkowicz
redaktor/dziennikarz Nowego Marketingu