Jazda w stylu MINI – podsumowanie akcji na Spotify

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Jazda w stylu MINI – podsumowanie akcji na Spotify

250 godzin muzyki, 7 tys. odsłon i średnio 63 tys. dziennego zasięgu na Facebooku - takimi wynikami zakończyła się wakacyjna akcja Jazda w stylu MINI przygotowana przez MINI Polska.

Główne działania obejmowały aktywność w dedykowanej aplikacji na Spotify, a kanałami wspierającymi były Facebook oraz Instagram. Jurorem konkursu został niezastąpiony ambasador marki, Piotr Kędzierski, który na muzyce zna się jak mało kto.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Celem akcji było wyjście poza standardowe kanały komunikacji marki, a przy okazji promocja samochodowej aplikacji MINI Connected, dzięki której kierowca MINI może w prosty sposób połączyć się z portalami społecznościowymi, używać nawigacji czy korzystać z serwisu muzyki cyfrowej Spotify.

Mechanizm konkursu był prosty - wystarczyło zalogować się do aplikacji na Spotify, wybrać jedno z czterech MINI, które odzwierciedlało charakter użytkownika oraz stworzyć playlistę najbardziej pasującą do wybranego modelu auta.

MINI na weekend

W ramach konkursu rozdano 100 kodów premium Spotify. Zwycięzcy zostali wyłonieni za pomocą głosowania użytkowników oraz wyboru jury, w którym zasiadał ambasador marki, Piotr Kędzierski. Dwie osoby, które stworzyły najlepsze playlisty, otrzymały nagrodę główną: samochód MINI na weekend oraz oryginalne gadżety MINI z kolekcji Lifestyle.

Chillout w aucie

Spośród czterech modeli aut: Paceman, Countryman, 5 drzwiowe, a także MINI 3 drzwiowe, najbardziej popularnym okazało się to ostatnie, które wybierane było równie często przez kobiety, jak i mężczyzn.

Jaki jest gust muzyczny użytkowników? W większości playlist, uczestnicy postawili na odprężający i nastrojowy chillout. Najczęściej wybieranymi wykonawcami byli: Major Lazer, One Republic, Beyonce czy Pharell Williams, a na playliście królowały takie utwory jak My love, I don’t like it, Lean on. Co ciekawe, do przesłuchania wszystkich utworów potrzeba by łącznie aż 250 godzin. Najbardziej muzycznymi miastami okazały się: Warszawa, Poznań, Kraków, Wrocław oraz Gdańsk.

Akcję zrealizowała agencja Get More Social, wchodząca w skład Grupy dotPR.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij