Wytypuj zwycięzcę gonitwy – promocja drugiego sezonu serialu „Zbrodnia” od 180heartbeats + JUNG v. MATT

15 października w telewizji AXN odbędzie się premiera drugiego sezonu serialu „Zbrodnia”. Na potrzeby promocji serialu agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT przygotowała specjalną akcję w postaci konkursu, w którym uczestnicy mogą typować zwycięzcę wyścigów konnych.
O autorze
1 min czytania 2015-10-15

Fabuła drugiego sezonu „Zbrodni” to adaptacja książki „W zamkniętym kręgu”, kolejnej części bestsellerowego cyklu szwedzkiej pisarki, Viveki Sten. Spokojnym życiem nadmorskiej miejscowości ponownie wstrząsa seria nieoczekiwanych zdarzeń. Podczas corocznych wyścigów konnych, na mecie od postrzału w klatkę piersiową, ginie zwycięzca finałowej gonitwy. Cień podejrzeń pada na jego najbliższych współpracowników.

Druga odsłona polskiego serialu AXN, tym razem w reżyserii Sławomira Fabickiego według scenariusza Wojciecha Lepianki i Karoliny Aleksy, została zrealizowana przez Opus Film. Obok Magdaleny Boczarskiej, Wojciecha Zielińskiego, Radosława Pazury, Joanny Kulig i Doroty Kolak w obsadzie drugiego sezonu pojawią się także Tamara Arciuch, Aleksandra Popławska, Łukasz Nowicki oraz Rafał Cieszyński.

Agencja interaktywna 180heartbeats + JUNG v. MATT w ramach działań promocyjnych serialu, przygotowała stronę internetową na której można wziąć udział w specjalnym konkursie. Analizując biorytmy przedstawiające kondycję koni, należy wytypować zwycięzcę gonitwy.

O tym, który koń wygra wyścig, dowiemy się już 15-tego października o 21:00 podczas premiery pierwszego odcinka drugiego sezonu „Zbrodni” na kanale AXN.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na zwycięzców konkursu czekają nagrody w postaci perfum o nazwie „Zapach Zbrodni” stworzone w pracowni Mo61, kamery Go Pro Hero 4 silver, kosmetyczki plażowe, książka „W zamkniętym kręgu” autorstwa Viveki Sten oraz płyty DVD z serialem „Zbrodnia 1”.

Koncepcja konkursu i nagrody, nawiązują tematycznie do wydarzeń, które poznamy już w pierwszym odcinku serialu. Działania promocyjne wspiera kampania prowadzona w mediach społecznościowych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się