Felix wykorzystuje technologię Oculus i pozwala spojrzeć na świat oczami kota

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Felix wykorzystuje technologię Oculus i pozwala spojrzeć na świat oczami kota

Felix, marka karm dla kotów z portfolio Nestlé Purina, prowadzi kampanię promującą nowy wariant – Felix Sensation Sauce Surprise. Felix, poza działaniami ATL, przybliża markę konsumentom poprzez wirtualną rzeczywistość. Akcję wspierają MEC i Vrealis.com.

Felix prowadzi multimedialną kampanię wspierającą Felix Sensation Sauce Surprise, nowy wariant mokrej karmy w sosie. Akcję wspierają działania niestandardowe w galeriach handlowych w pięciu największych miastach Polski. Marka zaprojektowała specjalne stoiska wyposażone w tzw. miaukomaty (chętni mogą miauknąć, by otrzymać próbkę karmy) oraz w Oculus Rift, czyli okulary do wirtualnej rzeczywistości, które pozwalają zainteresowanym spojrzeć na świat z perspektywy kota. Założenie Oculus Rift umożliwia wcielenie się w postać sprytnego Feliksa, który przemieszcza się po mieszkaniu w poszukiwaniu karmy. Pomysłodawcą akcji jest MEC, za dostarczenie technologii VR odpowiada Vrealis.com.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania ATL komunikująca Felix Sensation Sauce Surprise obejmuje reklamę w telewizji, internecie oraz na nośnikach OOH.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij