Felix wykorzystuje technologię Oculus i pozwala spojrzeć na świat oczami kota

Felix, marka karm dla kotów z portfolio Nestlé Purina, prowadzi kampanię promującą nowy wariant – Felix Sensation Sauce Surprise. Felix, poza działaniami ATL, przybliża markę konsumentom poprzez wirtualną rzeczywistość. Akcję wspierają MEC i Vrealis.com.
O autorze
0 min czytania 2015-10-15

Felix prowadzi multimedialną kampanię wspierającą Felix Sensation Sauce Surprise, nowy wariant mokrej karmy w sosie. Akcję wspierają działania niestandardowe w galeriach handlowych w pięciu największych miastach Polski. Marka zaprojektowała specjalne stoiska wyposażone w tzw. miaukomaty (chętni mogą miauknąć, by otrzymać próbkę karmy) oraz w Oculus Rift, czyli okulary do wirtualnej rzeczywistości, które pozwalają zainteresowanym spojrzeć na świat z perspektywy kota. Założenie Oculus Rift umożliwia wcielenie się w postać sprytnego Feliksa, który przemieszcza się po mieszkaniu w poszukiwaniu karmy. Pomysłodawcą akcji jest MEC, za dostarczenie technologii VR odpowiada Vrealis.com.

Kampania ATL komunikująca Felix Sensation Sauce Surprise obejmuje reklamę w telewizji, internecie oraz na nośnikach OOH.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj