TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Felix wykorzystuje technologię Oculus i pozwala spojrzeć na świat oczami kota

Felix, marka karm dla kotów z portfolio Nestlé Purina, prowadzi kampanię promującą nowy wariant – Felix Sensation Sauce Surprise. Felix, poza działaniami ATL, przybliża markę konsumentom poprzez wirtualną rzeczywistość. Akcję wspierają MEC i Vrealis.com.
O autorze
0 min czytania 2015-10-15

Felix prowadzi multimedialną kampanię wspierającą Felix Sensation Sauce Surprise, nowy wariant mokrej karmy w sosie. Akcję wspierają działania niestandardowe w galeriach handlowych w pięciu największych miastach Polski. Marka zaprojektowała specjalne stoiska wyposażone w tzw. miaukomaty (chętni mogą miauknąć, by otrzymać próbkę karmy) oraz w Oculus Rift, czyli okulary do wirtualnej rzeczywistości, które pozwalają zainteresowanym spojrzeć na świat z perspektywy kota. Założenie Oculus Rift umożliwia wcielenie się w postać sprytnego Feliksa, który przemieszcza się po mieszkaniu w poszukiwaniu karmy. Pomysłodawcą akcji jest MEC, za dostarczenie technologii VR odpowiada Vrealis.com.

Kampania ATL komunikująca Felix Sensation Sauce Surprise obejmuje reklamę w telewizji, internecie oraz na nośnikach OOH.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj