Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Muzycy, aktorzy, sportowcy, dziennikarze i… rzecznik prasowy Policji pomagają dzieciom realizować marzenia

Od 1 października w wybranych sklepach sieci handlowej Kaufland i internetowej księgarni Gandalf.com.pl można kupić wyjątkowy kalendarz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Kalendarz powstał w ramach akcji „Tak trudno iść do szkoły bez mamy” i przedstawia zdjęcia podopiecznych ze swoimi idolami.
O autorze
1 min czytania 2015-10-19

Wśród gwiazd znalazły się takie nazwiska jak: Natalia Kukulska, Barbara Kurdej-Szatan, Anna Starmach, Bartek Jędrzejak, Maleo Reggae Rockers, Radek Liszewski z zespołu Weekend, Igor Herbut, Mammed Khalidov, Tomasz Wolny, Radek Brzózka i Dominka Kulczyk – nowa ambasadorka SOS, ale i Mariusz Mrozek rzecznik Komendanta Stołecznego Policji.

– Dzieci zostały zapytane kim chciałyby zostać w przyszłości i kto jest ich prawdziwym wzorem. Opowiedziały o swoich pasjach i wskazały gwiazdy, które są dla nich autorytetem i o których sukcesie marzą. Na tej podstawie poprosiliśmy gwiazdy, aby wsparły akcję. Cały przychód ze sprzedaży zostanie przeznaczony na edukację oraz zajęcia rozwijające pasje dzieci. – mówi Anna Choszcz – Sendrowska ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.

Pod opiekę Stowarzyszenia trafiają dzieci z ogromnymi zaległościami w nauce. Akcja ma pokazać, że te dzieci również mają wielkie pasje, talenty i marzenia. Wystarczy podać im pomocną dłoń, aby miały takie same szanse na sukces jak ich idole. Pierwszy krok na drodze do tego sukcesu, to zadbanie o edukację dzieci i wyrównanie ich szkolnych zaległości. Przygotowanie dzieci i młodzieży do szkoły to ogromne koszty. W każdej rodzinie SOS jest 5 – 8 dzieci, którym trzeba zapewnić szkolną wyprawkę i  pomóc w nauce. Według raportu Centrum Badania Opinii Społecznej, w 2013 roku rodzice wydali średnio 826 zł na przygotowanie jednego dziecka do szkoły.

Wszystkie gwiazdy, które wystąpiły w kalendarzu zgodziły się regularnie, co miesiąc wspierać podopiecznych organizacji, oto jak zachęcają do tego innych:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • „Tylko z Twoją pomocą możemy zapewnić dzieciom pogodne dzieciństwo i lepszą przyszłość.” – mówi Bartek Jędrzejak, prezenter pogody z DDTVN.
  • „Pasja to dobry przepis na życie, wspierajmy pasję dzieci.” – Ania Starmach, krytyk kulinarny
  • „Sport pomógł mi w życiu. Teraz ja pomagam potrzebującym. Pomóż i Ty.” – Mamed Khalidov, zawodnik MMA.

Na stronie www.wioskisos.org można zobaczyć making-of z sesji zdjęciowej. Zdjęcia do kalendarza zgodził się wykonać pro bono Jacek Poremba – znakomity portrecista, działający na rynku fotograficznym od 20 lat. Fotograf współpracuje z największymi polskimi magazynami, instytucjami kultury i agencjami reklamowymi. Za kreację kampanii oraz projekt kalendarza odpowiada agencja reklamowa WALK, która została najciekawszą agencją 2012 roku wg Media&Marketing Polska oraz znajduje się w czołówce najchętniej polecanych agencji przez klientów.

Patronat medialny nad kalendarzem objęły: TVP 2 i Jedynka Polskie Radio.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się