Muzycy, aktorzy, sportowcy, dziennikarze i… rzecznik prasowy Policji pomagają dzieciom realizować marzenia

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Muzycy, aktorzy, sportowcy, dziennikarze i… rzecznik prasowy Policji pomagają dzieciom realizować marzenia

Od 1 października w wybranych sklepach sieci handlowej Kaufland i internetowej księgarni Gandalf.com.pl można kupić wyjątkowy kalendarz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Kalendarz powstał w ramach akcji „Tak trudno iść do szkoły bez mamy” i przedstawia zdjęcia podopiecznych ze swoimi idolami.

Wśród gwiazd znalazły się takie nazwiska jak: Natalia Kukulska, Barbara Kurdej-Szatan, Anna Starmach, Bartek Jędrzejak, Maleo Reggae Rockers, Radek Liszewski z zespołu Weekend, Igor Herbut, Mammed Khalidov, Tomasz Wolny, Radek Brzózka i Dominka Kulczyk – nowa ambasadorka SOS, ale i Mariusz Mrozek rzecznik Komendanta Stołecznego Policji.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Dzieci zostały zapytane kim chciałyby zostać w przyszłości i kto jest ich prawdziwym wzorem. Opowiedziały o swoich pasjach i wskazały gwiazdy, które są dla nich autorytetem i o których sukcesie marzą. Na tej podstawie poprosiliśmy gwiazdy, aby wsparły akcję. Cały przychód ze sprzedaży zostanie przeznaczony na edukację oraz zajęcia rozwijające pasje dzieci. – mówi Anna Choszcz – Sendrowska ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.

Pod opiekę Stowarzyszenia trafiają dzieci z ogromnymi zaległościami w nauce. Akcja ma pokazać, że te dzieci również mają wielkie pasje, talenty i marzenia. Wystarczy podać im pomocną dłoń, aby miały takie same szanse na sukces jak ich idole. Pierwszy krok na drodze do tego sukcesu, to zadbanie o edukację dzieci i wyrównanie ich szkolnych zaległości. Przygotowanie dzieci i młodzieży do szkoły to ogromne koszty. W każdej rodzinie SOS jest 5 - 8 dzieci, którym trzeba zapewnić szkolną wyprawkę i  pomóc w nauce. Według raportu Centrum Badania Opinii Społecznej, w 2013 roku rodzice wydali średnio 826 zł na przygotowanie jednego dziecka do szkoły.

Wszystkie gwiazdy, które wystąpiły w kalendarzu zgodziły się regularnie, co miesiąc wspierać podopiecznych organizacji, oto jak zachęcają do tego innych:

  • „Tylko z Twoją pomocą możemy zapewnić dzieciom pogodne dzieciństwo i lepszą przyszłość.” – mówi Bartek Jędrzejak, prezenter pogody z DDTVN.
  • „Pasja to dobry przepis na życie, wspierajmy pasję dzieci.” – Ania Starmach, krytyk kulinarny
  • „Sport pomógł mi w życiu. Teraz ja pomagam potrzebującym. Pomóż i Ty.” – Mamed Khalidov, zawodnik MMA.

Na stronie www.wioskisos.org można zobaczyć making-of z sesji zdjęciowej. Zdjęcia do kalendarza zgodził się wykonać pro bono Jacek Poremba – znakomity portrecista, działający na rynku fotograficznym od 20 lat. Fotograf współpracuje z największymi polskimi magazynami, instytucjami kultury i agencjami reklamowymi. Za kreację kampanii oraz projekt kalendarza odpowiada agencja reklamowa WALK, która została najciekawszą agencją 2012 roku wg Media&Marketing Polska oraz znajduje się w czołówce najchętniej polecanych agencji przez klientów.

Patronat medialny nad kalendarzem objęły: TVP 2 i Jedynka Polskie Radio.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij