Creative Flow dla Akwawitu odkrywa smak Wratislavii

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Creative Flow dla Akwawitu odkrywa smak Wratislavii

Nowoczesny, a jednocześnie pełen szacunku dla tradycji marki. Elegancki i emocjonalny. Taki jest projekt strony wratislaviavodka.com, którym agencja Creative Flow rozpoczęła współpracę z Akwawitem – liderem rynku spirytusowego.

Koncept opracowany przez Creative Flow dla wódki Wratislavia zdecydowanie wychodzi poza ramy klasycznej strony produktowej.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Przygotowaliśmy nowoczesny i elegancki projekt, właściwy dla marek sektora premium – opowiada Aneta Famulska, szefowa agencji. – Strona podkreśla przede wszystkim filozofię marki, skierowanej do odbiorców, którzy potrafią docenić styl i klasę wysokiej jakości trunku. W projekcie wykorzystaliśmy efekt paralaksy, co mocno uatrakcyjniło stronę wizualną przedsięwzięcia – wyjaśnia.

Nawigacja strony krok po kroku prowadzi czytelnika przez historię produktu, odkrywa jego tajemnice i polską tradycję pozostawiając treści zakupowe wyciszone, na drugim planie.

Grafika strony utrzymana jest w czarno-białej kolorystyce z akcentami szampańskiego złota, przez co nawiązuje bezpośrednio do grafiki na etykiecie butelki i tubie, w której Wratislavia jest sprzedawana.

To pierwszy, ale nie jedyny projekt Creative Flow dla Akwawit S.A. - Trwają prace nad kolejnymi realizacjami on-line dla spółki, do końca roku pochwalimy się ich efektami – zapewnia Famulska.

Agencja kreatywna Creative Flow obecna jest na rynku od dwóch lat, ale korzysta z wieloletniego doświadczenia członków zespołu wywodzących się z agencji o dłuższym stażu. Zajmuje się szeroko rozumianą kreacją i komunikacją marketingową – zarówno samym projektowaniem jak i budowaniem kompleksowych strategii marketingowych, które następnie skutecznie wdraża.

Może pochwalić się realizacjami dla kilkudziesięciu europejskich firm, reprezentantów różnych branż. Obecnie pracuje dla marek: Accord Healthcare, Amplifon, BSS, Elester PKP Sp. z o.o., Eubico S.A., Grohe Polska Sp. z o.o., MDH, Medort S.A., OPG Property Management Sp. z o.o., Województwo Łódzkie, Enika Sp. z o.o., OrganikAgro, a ostatnio również dla Akwawit.

Akwawit to jeden z liderów polskiego i europejskiego rynku spirytusowego. Firma powstała z połączenia Kompanii Spirytusowej „Wratislavia” Polmos Wrocław S.A. oraz Przedsiębiorstwa Przemysłu Fermentacyjnego "Akwawit" S.A. w Lesznie. Jest wiodącym producentem znanych na całym świecie wódek zbożowych i ziemniaczanych. Produkuje wódki czyste, jak i cenione wódki smakowe.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij