6 polskich agencji ze statuetkami Golden Drum 2015

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
6 polskich agencji ze statuetkami Golden Drum 2015

Na tegorocznym festiwalu Golden Drum nagrodę Grand Prix zdobyła agencja LVOV. Złote Bębny otrzymały agencje DDB & Tribal, Isobar Polska i Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions Poland, Srebrne Bębny przyznano Havas Worldwide Warsaw oraz Scholz & Friends Warszawa.

Agencja Lvov otrzymała Grand Prix w kategorii Film za klip „Ostatnia butelka” dla J.A. Baczewski. Reżyserowi klipu Marcinowi Koszałce przyznano nagrodę Virtuoso Award.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ramach grupy Single Channel Złoty Bęben w kategorii Branded Content otrzymała agencja DDB & Tribal za „Move Update” dla McDonald’s.

W ramach grupy Multi Channel statuetki zdobyły:

  • Isobar Polska - Złoty Bęben w kategorii Mobile za kampanię „Photos for Life” dla Fundacji Rak'n'Roll.
  • Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions Poland - Złoty Bęben w kategorii Mobile za aplikację „Moving Tracks” dla Fundacji Biegam z Sercem.
  • Havas Worldwide Warsaw - Srebrny Bęben w kategorii Radio za spot „Telefon alarmowy” dla Citroen.
  • Scholz & Friends Warszawa - Srebrny Bęben w kategorii Outdoor za mural na tamie w Solinie dla PGE.

W tegorocznej edycji konkursu Złotą Siatkę dla najlepszej agencji sieciowej otrzymała agencja Young & Rubicam. Agencja McCann//MRM Romania została nagrodzona Złotą Różą dla najlepszej agencji, a statuetka Tartini Awads dla najlepszej niezależnej agencji została przyznana GMP Advertising z Rumunii. Grand Prix dla marki otrzymało Vodafone ,a Grand Prix Good Cause Brand powędrowało do agencji New Moment New Ideas Company z Serbii za kampanię “ Button for Help”.

W kategoriach specjalnych Złoty Zegarek przyznano dwóm dyrektorom kreatywnym: Ayse Aydinowi z Y&R Team Red z Turcji za kampanię Vodafone Red Light Application 2.0 dla oraz Jasonowi Romeyko z Saatchi&Saatchi Switzerland za kampanię THE HIV+ ISSUE. Statuetkami Virtuoso Awards obok Macina Koszałki nagrodzone zostały agencje Zoo Istanbul i Y&R Team Red Istanbul za kampanie Vodafone Coverage/Speechbubble-Mountain, Tunnel i Skyscraper. Konkurs Off Drum: Portorož Piran Poster Award wygrał Nino Ilievski i to jego plakat rok będzie promować Portoroż, miasto – gospodarza festiwalu Golden Drum.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij