Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Startuje unikalny na rynku polskim model rozliczeń za kampanie online

NetSales, sieć performance marketingowa należąca do Cube Group, wprowadza nowy, unikalny na polskim rynku model rozliczenia za kampanie online: CPQV (Cost Per Quality Visitor).
O autorze
1 min czytania 2015-10-20

Model Quality Visitor umożliwia płatność za jakościowy ruch generowany przez realnych i aktywnych użytkowników. Jest to rozliczenie za czas lub głębokość wizyty. Quality Visitor to użytkownik, który po kliknięciu w baner lub link reklamowy spędzi na stronie reklamodawcy ustaloną ilość czasu lub otworzy na niej ustaloną liczbę podstron. Płatność dotyczy tylko wizyt, które spełniły określone kryteria.

– Strach przed błędnymi inwestycjami w media internetowe wymusza na rynku tworzenie modeli rozliczeń, które są bezpieczne z punktu widzenia reklamodawcy, ale potrafią też zapewnić odpowiednią skalę działania – tłumaczy Marcin Michalski, członek zarządu Cube Group, założyciel sieci NetSales. – Google na przestrzeni kilku miesięcy wprowadzi rozliczenie vCPM, czyli rozliczenie za odsłony reklam, które faktycznie zostały obejrzane przez użytkownika, a nie wyświetlone gdzieś na dole strony. „Financial Times” wprowadził model CPH, czyli koszt za godzinę wyświetlenia reklamy w celu zwiększenia jej efektywności pod kątem brandingu. Wprowadzenie CPQV (Cost Per Quality Visitor), czyli kosztu za jakościowego użytkownika, to kolejny krok w stronę czynienia reklamy internetowej opłacalną inwestycją niż ryzykownym kosztem.