Pióra Roku 2015 – konkurs, w którym ważny jest content marketing

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Pióra Roku 2015 – konkurs, w którym ważny jest content marketing

19.10.2015 r. ruszył 4. ogólnopolski konkurs Pióra Roku. Jak co roku w konkursie zostaną wyróżnione najlepsze artykuły content marketingowe. Prace będą oceniane w 3 kategoriach, podzielonych na bloki tematyczne.

Nowością w tym roku jest publikacja promująca lub edukująca o content marketingu oraz bezpłatne zgłoszenia. Jak zwykle prace będzie oceniać profesjonalne Jury.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Termin nadsyłania zgłoszeń mija 23 listopada. Laureatów poznamy na początku grudnia. Konkurs jest organizowany przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska.

Do konkursu można zgłaszać publikacje w następujących kategoriach:

1. Publikacja dla pracowników:
a) Człowiek – artykuły o ludziach w firmach
b) Firma – artykuły o firmie/produkcie/usłudze
c) Wydarzenie – relacje z firmowych eventów

2. Publikacja dla klientów:
a) Firma - artykuły o firmie
b) Marka - artykuły wspierające markę

3. Publikacja promująca lub edukująca o content marketingu.

Trzecia kategoria to nowość - po raz pierwszy w tym roku w zmaganiach o tytuł „Pióra Roku 2015” mogą wziąć udział publikacje poświęcone stricte content marketingowi, promujące go lub edukujące.

KTO MOŻE WZIĄĆ UDZIAŁ?

W konkursie mogą wziąć udział wszystkie osoby piszące teksty do mediów firmowych i konsumenckich, publikowanych w określonych kategoriach. Prace do konkursu mogą zgłaszać: autorzy tekstów, agencje marketingowe oraz firmy, które są właścicielami danych mediów. Konkurs jest bezpłatny.

WARUNKI ZGŁOSZENIA

Ważnym warunkiem uczestnictwa jest to, by zgłaszany artykuł pochodził z publikacji aktualnie wydawanej lub mediów aktualizowanych co najmniej na miesiąc przed terminem zakończenia konkursu (23 listopada 2015 r.), a opublikowany został pomiędzy 23.11.2014 r. a 01.11.2015 r. Szczegółowe warunki zgłoszenia są dostępne na stronie konkursu.

JURY

W tym roku prace konkursowe będą oceniane przez wyjątkowe Jury:

  • JACEK WASILEWSKI – przewodniczący, wykładowca na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW, specjalizujący się w retoryce medialnej i skuteczności przekazu,
  • NATALIA CHRZANOWSKA - Content Manager i Analityk w Brand24,
  • DOMINIK KAZNOWSKI – CEO Digital We oraz blogifirmowe.com
  • MARCIN MAŁECKI – redaktor naczelny NowyMarketing i MamStartup,
  • AGNIESZKA MORZY - medioznawca, doktorantka w Zakładzie Retoryki i Mediów przy Instytucie Polonistyki Stosowanej UW,
  • ARTUR ROGUSKI – autor bloga whysosocial.pl,
  • JACEK SZLAK – redaktor naczelny Marketing przy Kawie.

W każdej kategorii Jury może przyznać Grand Prix oraz nagrodę specjalną.

Partnerami konkursu są: BlogiFirmowe.com, Brand24, Feedback, NowyMarketing, Marketing przy Kawie, whysosocial.pl.

Gdzie: konkurs ogólnopolski
Kiedy: 19.10.2015 – 23.11.2015
Za ile: bezpłatny; wyślij zgłoszenie
WWW

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij
Reklama Zamknij