Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Pióra Roku 2015 – konkurs, w którym ważny jest content marketing

19.10.2015 r. ruszył 4. ogólnopolski konkurs Pióra Roku. Jak co roku w konkursie zostaną wyróżnione najlepsze artykuły content marketingowe. Prace będą oceniane w 3 kategoriach, podzielonych na bloki tematyczne.
O autorze
1 min czytania 2015-10-21

Nowością w tym roku jest publikacja promująca lub edukująca o content marketingu oraz bezpłatne zgłoszenia. Jak zwykle prace będzie oceniać profesjonalne Jury.

Termin nadsyłania zgłoszeń mija 23 listopada. Laureatów poznamy na początku grudnia. Konkurs jest organizowany przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska.

Do konkursu można zgłaszać publikacje w następujących kategoriach:

1. Publikacja dla pracowników:
a) Człowiek – artykuły o ludziach w firmach
b) Firma – artykuły o firmie/produkcie/usłudze
c) Wydarzenie – relacje z firmowych eventów

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

2. Publikacja dla klientów:
a) Firma – artykuły o firmie
b) Marka – artykuły wspierające markę

3. Publikacja promująca lub edukująca o content marketingu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Trzecia kategoria to nowość – po raz pierwszy w tym roku w zmaganiach o tytuł „Pióra Roku 2015” mogą wziąć udział publikacje poświęcone stricte content marketingowi, promujące go lub edukujące.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

KTO MOŻE WZIĄĆ UDZIAŁ?

W konkursie mogą wziąć udział wszystkie osoby piszące teksty do mediów firmowych i konsumenckich, publikowanych w określonych kategoriach. Prace do konkursu mogą zgłaszać: autorzy tekstów, agencje marketingowe oraz firmy, które są właścicielami danych mediów. Konkurs jest bezpłatny.

WARUNKI ZGŁOSZENIA

Ważnym warunkiem uczestnictwa jest to, by zgłaszany artykuł pochodził z publikacji aktualnie wydawanej lub mediów aktualizowanych co najmniej na miesiąc przed terminem zakończenia konkursu (23 listopada 2015 r.), a opublikowany został pomiędzy 23.11.2014 r. a 01.11.2015 r. Szczegółowe warunki zgłoszenia są dostępne na stronie konkursu.

JURY

W tym roku prace konkursowe będą oceniane przez wyjątkowe Jury:

  • JACEK WASILEWSKI – przewodniczący, wykładowca na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW, specjalizujący się w retoryce medialnej i skuteczności przekazu,
  • NATALIA CHRZANOWSKA – Content Manager i Analityk w Brand24,
  • DOMINIK KAZNOWSKI – CEO Digital We oraz blogifirmowe.com
  • MARCIN MAŁECKI – redaktor naczelny NowyMarketing i MamStartup,
  • AGNIESZKA MORZY – medioznawca, doktorantka w Zakładzie Retoryki i Mediów przy Instytucie Polonistyki Stosowanej UW,
  • ARTUR ROGUSKI – autor bloga whysosocial.pl,
  • JACEK SZLAK – redaktor naczelny Marketing przy Kawie.

W każdej kategorii Jury może przyznać Grand Prix oraz nagrodę specjalną.

Partnerami konkursu są: BlogiFirmowe.com, Brand24, Feedback, NowyMarketing, Marketing przy Kawie, whysosocial.pl.

Gdzie: konkurs ogólnopolski
Kiedy: 19.10.2015 – 23.11.2015
Za ile: bezpłatny; wyślij zgłoszenie
WWW