TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Urząd pracy z influencerami – innowacyjna kampania Zielonej Linii

Trwa kampania promująca usługi Zielonej Linii – ogólnopolskiego centrum informacyjnego urzędów pracy. Za działania odpowiada agencja Infinity Group, która we współpracy z Hash.fm zaprosiła do kampanii grono wpływowych youtuberów i blogerów.
O autorze
2 min czytania 2015-10-22

W sierpniu br. ruszyła kampania Zielonej Linii – centrum informacyjnego urzędów pracy w Polsce. Celem kampanii jest promocja usług Zielonej Linii, która bezpłatnie udziela informacji osobom poszukującym pracy, a także powracającym do Polski z emigracji zarobkowej. Przez infolinię, czat lub formularz w serwisie ZielonaLinia.gov.pl, konsultanci udzielają indywidualnych porad. Tematy – to m.in. przysługujące świadczenia finansowe, dofinansowanie na założenie firmy, szkolenia, formalności przy powrocie z emigracji.

12 wspaniałych

Oś kampanii stanowi współpraca z twórcami internetowymi. Jest to nowość w komunikacji instytucji administracji publicznej. Twórcy na swoich kanałach publikują materiały poświęcone pracy, jej poszukiwaniu oraz tematyce powrotów z emigracji. Ich własne historie tworzą tło do prezentacji usług Zielonej Linii.

W działania zaangażowanych zostało 12 influencerów. Z jednej strony są to twórcy bardzo popularni, o dużych zasięgach (Lisie Piekło, Matt Olech), a z drugiej tacy, którzy są idealnie dobrani do tematyki, jak np. vlogerka Nieesia, która aktualnie rozważa powrót do Polski z rodziną po 10 latach w Londynie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Lisie Piekło opowiada o pierwszej pracy i uczy swoich widzów numeru na infolinię Zielonej Linii – 180 600 wyświetleń, 450 komentarzy).

W kampanii udział biorą także: Blogodynka, theKretka, Marta Hennig, SuperStyler, VlogLola, Maniek Rodzinka, Manufaktura Radości, Mr. K. Passion, Mamusia&Lilusia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Urząd do młodych

Marta Kuczynko, Koordynator Zespołu ds. Redakcyjnych i Promocyjnych Zielonej Linii: „Zależy nam na dotarciu do jak najszerszej grupy osób młodych, aktywnych w Internecie, z informacją o łatwej możliwości uzyskania wsparcia w momencie wchodzenia lub powrotu na polski rynek pracy. Chcemy też ocieplić wizerunek, zmniejszyć dystans, jaki często odczuwają młodzi ludzie na myśl o kontakcie z urzędem”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

„Kampania oparta praktycznie w 100% o współpracę z influencerami to spore wyzwanie. Jak się okazało, propozycja spotkała się z entuzjazmem ze strony klienta, a jej realizacja przynosi już wymierne efekty.” – dodaje Bogusław Łojewski, Dyrektor Obsługi Klienta w Infinity Group.

Nieesia przygotowuje się do powrotu do kraju po 10 latach na emigracji w Londynie  –  86 800 wyświetleń, 1030 komentarzy).

Wiarygodność i dotarcie do grupy docelowej

Kampania realizowana jest przy wsparciu Hash.fm – sieci reklamowej twórców internetowych. Ewa Salamon, Client Service Director w Hash.fm: „Trudno sobie wyobrazić bardziej trafiony kanał komunikacji dla Zielonej Linii, niż „influencer marketing”. Twórcy internetowi mają naturalny autorytet wśród swoich widzów, posiadają unikalną zdolność przedstawiania często złożonych zagadnień w sposób prosty i zrozumiały, a przede wszystkim trafiają do grupy osób, której próżno szukać na portalach internetowych czy przed telewizorem”.

ramach kampanii powstały także dwa landing pages: http://zielonalinia.gov.pl/mojapraca i http://zielonalinia.gov.pl/plannapowrot, na których zobaczyć można materiały video przygotowane przez influencerów i znaleźć praktyczne informacje o rynku pracy oraz formalnościach związanych z powrotem z emigracji.  Kampanię wspiera komunikacja na Facebooku: facebook.com/zielonalinia oraz facebook.com/Powroty.

Kampania trwać będzie do połowy grudnia 2015.