2015 Nike Mag

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
2015 Nike Mag

Prawie 30 lat temu, firma Nike została zaproszona do współpracy przy filmie, którego akcja miała rozgrywać się w 2015 roku. Wyzwanie polegało na wyobrażeniu sobie i zaprojektowaniu butów odpowiednich dla tych „zaawansowanych technologicznie” czasów.

Zadanie zostało przekazane zespołowi projektowemu (The Innovation Team), który dość często staje przed wyzwaniem wymyślania technologii przyszłości – choć najczęściej jego „kryształową kulą” są informacje przekazywane przez sportowców Nike.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Rezultatem tej współpracy były buty Nike Mag z unikalnym system „samowiązania”, które dzięki niezwykłemu designowi stały się jedną z kluczowych ikon popkultury. – Zaczęliśmy wtedy prace nad czymś, co miało być jedynie fikcją, ale po latach stało się faktem – stworzyliśmy nową technologię, z której korzystać będą mogli wszyscy sportowcy – powiedział Mark Parker, Chief Executive Officer firmy Nike..

Wczoraj, Nike dostarczyło najnowszy model butów Nike Mag do Michael’a J. Foxa, ich pierwszego i najbardziej znanego użytkownika.

Zastosowane w tym modelu innowacje są krokiem naprzód wobec „samosznurujących” się Mag – łącząc ideę filmowego buta z współczesną technologią cyfrową. Rezultatem jest system, który wyczuwa ruchy użytkownika i w czasie rzeczywistym zmienia poziom dopasowania buta do stopy oraz jego stabilizację. Zaprezentowany model jest jednak dopiero pierwszym z planowanych.

Nike pracuje nad wdrożeniem tej technologii w butach sportowych dla wielu dyscyplin, aby korzystający z nich sportowcy mogli osiągnąć wyniki, które wcześnie były poza ich zasięgiem.

– Wymyślając przyszłość, w końcu ją stworzyliśmy. Model buta, który prezentujemy – zmieniający w czasie rzeczywistym swoje dopasowanie, w zależności od potrzeb użytkownika – to kwestia bardzo bliskiej przyszłości – dodał Mark Parker. 

DOSTĘPNOŚĆ:

2015 Nike Mag są edycją limitowaną. Będą dostępne jedynie poprzez aukcję, z której cały zysk przekazany zostanie fundacji Michael J. Fox Foundation for Parkinson’s Research. Dokładne informacje dotyczące aukcji umieszczone zostaną na stronie http://news.nike.com oraz na Twitterze na początku 2016 roku.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij