Krakowska parafraza Żywca

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Krakowska parafraza Żywca

W październiku Żywiec prowadzi kampanię reklamową „Krakowska Parafraza”, która obejmuje digital i nośniki zewnętrzne w Krakowie oraz działania w punktach sprzedaży na terenie województwa małopolskiego.

Żywiec w charakterystyczny dla marki, humorystyczny sposób bawi się słowem i odwołuje do lokalnych skojarzeń. Bohaterem komunikacji jest krakowska para, która na etykiecie piwa Żywiec pojawiła się jeszcze w połowie XX w. W akcji „Krakowska Parafraza” para prowadzi zabawne dialogi nawiązując do krakowskich symboli.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dedykowane akcji materiały POS i opakowania Żywca dostępne są w sklepach na terenie Krakowa i Małopolski. Komunikacja obejmuje również działania digital oraz outdoor (billobardy, citilighty, frontlighty, siatki) i bankomaty.

Akcję przygotowała agencja Just, która odpowiada też za materiały BTL. Działania w Internecie dla marki Żywiec prowadzi agencja GONG, a wsparcie PR zapewnia agencja ROOTS PR.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij