Lemon Sky J. Walter Thompson Poland dla Biovital

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Lemon Sky J. Walter Thompson Poland dla Biovital

Do portfolio klientów dołączyła marka Biovital. Agencja przygotowała odświeżoną wersję spotu TV.

Biovital Zdrowie to jeden z najpopularniejszych w Polsce preparatów witaminowych w płynie. Zawiera m. in. witaminy z grupy B, żelazo i głóg, który wpływa korzystnie na pracę serca. Marka, po przejęciu przez firmę EGIS Pharmaceuticals PLC w lipcu tego roku, wznawia działania komunikacyjne w Polsce w obszarze TV.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Agencja Lemon Sky J. Walter Thompson Poland przygotowała nowe demo produktowe, które zostało wkomponowane w znany wcześniej spot TV. Produkt Biovital Zdrowie występuje w odświeżonym, dotychczas nie prezentowanym opakowaniu. Komunikacja spotu jest skierowana do osób, które mimo zaawansowanego wieku chcą nadal prowadzić aktywny tryb życia i pozostać w dobrej formie.

Spot jest emitowany w telewizji od 19 października, kampania potrwa do 22 listopada.
Dom mediowy: Media Group

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij