Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Agencja UNIQUE ONE prowadzi akcję promocyjną dla marki WINIARY

Marka WINIARY (Nestlè Polska) powierzyła agencji UNIQUE ONE całościowe opracowanie akcji promocyjnej pod hasłem „Na szlaku smaku”. Agencja drugi raz z rzędu prowadzi tę akcję dla marki WINIARY.
O autorze
2 min czytania 2015-10-28

Ogólnopolska promocja zorganizowana przez agencję UNQUE ONE obejmuje sześć akcji, w tym pięć konkursów w sieciach sklepów: Passa, Eko, Kupiec, Sano, Topaz oraz loterię w sieci Tesco. Mechanizmy konkursów są podobne. W przypadku każdej z czterech sieci sklepów należy jednorazowo kupić cztery produkty WINIARY spośród Zup, Bulionów i Przypraw (w tym Przyprawa w Płynie Maggi) i wysłać pod wskazany numer SMS-a z odpowiedzią konkursową, pamiętając o zachowaniu paragonu. Na uczestników czeka wiele atrakcyjnych nagród.

W sklepach Passa akcja odbywa się w dniach 8-25 października br. Aby wziąć udział w konkursie poza kupnem produktów należy także dokończyć zdanie: „Na szlaku smaku odkrywam…”. Co tydzień do wygrania są dwa parowary Philips. By wziąć udział w konkursie w sieci sklepów PGZ Kupiec, który potrwa od 26 października do 8 listopada br. oraz w sieci Sano w dniach 9-22 listopada br., a także w sieci Topaz od 12 do 25 listopada br. W pierwszych dwóch sieciach codziennie jedno zgłoszenie zostanie nagrodzone kompletem garnków Silit, natomiast w sklepach Topaz każdego dnia do wygrania będą trzy komplety w dniach 12 – 25 listopada.

W przypadku konkursu w sieciach Eko poza kupnem produktów od 21 października do 4 listopada br. należy dokończyć zdanie: „W Eko odkrywam regionalne smaki bo….”. Co tydzień trzech zwycięzców otrzyma urządzenie wielofunkcyjne Thermomix.

Warunkiem wzięcia udziału w loterii Tesco także jest jednorazowy zakup czterech produktów WINIARY spośród Zup, Bulionów i Przypraw (w tym Przyprawa w Płynie Maggi). Następnie wystarczy wysłać SMS-a z numerem z paragonu. Loteria potrwa od 22 października do 4 listopada br. Codziennie do wygrania jest dziesięć bonów na zakupy w Tesco o wartości 100 zł, natomiast na koniec zostanie rozlosowanych 10 wielofunkcyjnych robotów Kitchen Aid.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– „Na szlaku smaku” jest kolejną akcją, którą zrealizowaliśmy dla marki WINIARY – podkreśla Grzegorz Bonder, General Manager w agencji UNIQUE ONE i dodaje – Naszym celem jest zachęcenie konsumentów, by na nowo odkryli zupy WINIARY, pamiętając przy tym o smakach charakterystycznych dla różnych obszarów naszego kraju. Umożliwia to nieskomplikowany i ciekawy zarazem mechanizm promocji wyrażony w kreacji zaprezentowanej na materiałach POS, w gazetkach i w internecie.

 Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za opracowanie koncepcji, całościową obsługę i organizację akcji oraz przygotowanie materiałów POS. W ramach wsparcia działań promocyjnych, poza materiałami POS w punktach sprzedaży, w niektórych sieciach zamieszczono w gazetkach moduły dotyczące kampanii, a na części stron internetowych sklepów widnieją banery.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

UNIQUE ONE posiada wieloletnie doświadczenie w organizacji gier losowych o zasięgu ogólnopolskim. Wcześniej agencja przygotowała i zrealizowała loterie, między innymi dla: L’Oreal, Lotos Oil, Totalizatora Sportowego, Ministerstwa Finansów (Loteria Paragonowa).

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się