Konkurs Chopinowski był hitem i w telewizji i w Internecie. Na świecie dał się poznać dzięki Youtube, w Polsce komunikacją zarządzała Telewizja Polska

Konkurs Chopinowski ma globalny zasięg - i takim medium dotarł on do największej widowni - przez Youtube. W Polsce ton dyskusji nadawała Telewizja Polska i Instytut Chopina, które relacjonowały Konkurs na publicznych kanałach telewizyjnych i własnych kanałach w mediach społecznościowych.
O autorze
0 min czytania 2015-10-29

Najbardziej popularne treści z Konkursu obejrzało 1,7 miliona osób na Youtube, 418 tyś osób na TVP2, 167 tyś. osób na TVP Kultura, a w internecie – 13 tyś. obejrzało go na VoD TVP, a codziennie pojawiało się około 1000 postów na temat tego wydarzenia.

Konkurs Chopinowski na co dzień był najczęściej oglądany na tradycyjnych telewizorach (średnio 65 tyś. obejrzeń dziennie). Na VoD oglądało go kilkanaście tysięcy ludzi. W mediach społecznościowych codziennie pojawiało się na ten temat 1000 postów i komentarzy.

W mediach społecznościowych na żywo pojawiały się opinie na temat kolejnych wykonawców. Wypowiedzi na temat konkretnych wykonawców pojawiały się najpierw na Twitterze, a potem na Facebooku. Na tym ostatnim kluczowy był oficjalny fanpage wydarzenia Konkurs Chopinowski 2015 TVP.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Raport jest do pobrania ze strony.

Słuchaj podcastu NowyMarketing