Konkurs Chopinowski był hitem i w telewizji i w Internecie. Na świecie dał się poznać dzięki Youtube, w Polsce komunikacją zarządzała Telewizja Polska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Konkurs Chopinowski był hitem i w telewizji i w Internecie. Na świecie dał się poznać dzięki Youtube, w Polsce komunikacją zarządzała Telewizja Polska

Konkurs Chopinowski ma globalny zasięg - i takim medium dotarł on do największej widowni - przez Youtube. W Polsce ton dyskusji nadawała Telewizja Polska i Instytut Chopina, które relacjonowały Konkurs na publicznych kanałach telewizyjnych i własnych kanałach w mediach społecznościowych.

Najbardziej popularne treści z Konkursu obejrzało 1,7 miliona osób na Youtube, 418 tyś osób na TVP2, 167 tyś. osób na TVP Kultura, a w internecie - 13 tyś. obejrzało go na VoD TVP, a codziennie pojawiało się około 1000 postów na temat tego wydarzenia.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Konkurs Chopinowski na co dzień był najczęściej oglądany na tradycyjnych telewizorach (średnio 65 tyś. obejrzeń dziennie). Na VoD oglądało go kilkanaście tysięcy ludzi. W mediach społecznościowych codziennie pojawiało się na ten temat 1000 postów i komentarzy.

W mediach społecznościowych na żywo pojawiały się opinie na temat kolejnych wykonawców. Wypowiedzi na temat konkretnych wykonawców pojawiały się najpierw na Twitterze, a potem na Facebooku. Na tym ostatnim kluczowy był oficjalny fanpage wydarzenia Konkurs Chopinowski 2015 TVP.

Raport jest do pobrania ze strony.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij