Udane Święta w standardzie Allegro od 180heartbeats + Jung v.Matt

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Udane Święta w standardzie Allegro od 180heartbeats + Jung v.Matt

12 listopada ruszyła ogólnopolska świąteczna kampania dla Allegro, oparta na idei strategicznej: Udane Święta w standardzie Allegro.

Kampania prezentowana jest w TV (2 spoty 30” oraz 3 15”), kinie, na kanale YT oraz jest wzbogacona kampanią banerową. Każdy ze spotów w żartobliwy sposób prezentuje inspiracje świątecznych zakupów, które mamy szanse obserwować z perspektywy różnych kupujących.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania także pokazuje, jak łatwo i przyjemnie można dokonać świątecznych zakupów na Allegro lub w Strefie Marek dzięki dowolnym urządzeniom – laptopa, telefon czy tablet oraz wspiera bezpieczeństwo owych zakupów prezentując szybki i bezpośredni kontakt ze sprzedającym.

Za strategie I kreacja odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v.MATT, za produkcje filmów dom produkcyjny f25.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij