TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Tomasz Kolanowski globalnym szefem innowacji w MEC

Tomasz Kolanowski dołączył do światowego zespołu MEC Global. Jako pierwszy Polak w jego składzie będzie pracował nad rozwiązaniami w zakresie danych, rozwojem innowacyjnych produktów badawczych i nowymi technologiami pomiaru dla całej sieci MEC.
O autorze
1 min czytania 2015-10-30

Tomasz Kolanowski, do niedawna dyrektor Analytics & Insight na Polskę i region Europy Środkowo-Wschodniej, obejmuje międzynarodową rolę w sieci MEC. Jako pierwszy Polak dołącza do MEC Global, by rozwijać kompetencje sieci w zakresie innowacyjnego wykorzystania danych i nowych technologii pomiaru. Jako global head of innovation and scalability w międzynarodowym zespole MEC ma blisko współpracować ze specjalistami w zakresie komunikacji w mediach cyfrowych.  

– Skuteczne połączenie kompetencji w tych obszarach warunkuje dziś sukces reklamodawców. Z myślenia o komunikacji do mas przestawiamy się na mówienie do konkretnego konsumenta, który zostawia nam w sieci ogromną liczbę wskazówek jak do niego dotrzeć. Połączenie tej wiedzy z informacjami od reklamodawców, możliwościami i danymi wydawców, zbieranymi na bieżąco reakcjami na przekaz reklamowy, itd., tworzy fascynujący obszar działań dla badaczy i analityków – uważa Tomasz Kolanowski.

Nowy globalny szef innowacji MEC kieruje wydzielonym 10-osobowym zespołem data scientists i programistów zlokalizowanym w Warszawie. Będą oni pracował na rzecz wszystkich oddziałów MEC że szczególnym uwzględnieniem USA i rynków Europy Zachodniej. Specjaliści z międzynarodowego teamu wcześniej tworzyli regionalny zespół badawczy MEC. Projekty, które rozwijali na potrzeby Polski i regionu – jak choćby Ad Quantum (pomiar wpływu telewizji i internetu na efektywność kampanii), Webtrack (system pozyskiwania danych o efektywności kampanii digital wykorzystujący technologię trackingu non-cookie, integrujący dane zarówno z kampanii desktopowych jak i mobile), czy Velocity (narzędzie do analizowania scenariuszy zachowań konsumenckich) – zyskiwały międzynarodowy zasięg.  

Tomasz Kolanowski kierował regionalnym działem badań MEC przez ostatnich 5 lat. Do MEC przeszedł z londyńskiego biura Universal McCann – pracował tam jako head of analytics na region EMEA, a wcześniej jako  econometrics manager. Przed wyjazdem do Londynu był związany z polskim oddziałem Universal McCann, a pracę w branży badań marketingowych rozpoczynał w Nielsenie.  

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W nowej roli w MEC Tomasz Kolanowski będzie raportował do Stephana Bruneau, chief analytics and insight officera i członka zarządu MEC.

W najbliższych dniach MEC ogłosi nowy podział obowiązków w polskim Analytics & Insight.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się