TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

250 osób na castingu, zabytkowy różowy Cadillac, prawdziwy klasztor i kilka habitów: kulisy kampanii Ceneo.pl

250 aktorek i aktorów na castingu, 35 osób przez całą dobę na planie filmowym, zabytkowy, różowy Cadillac, prawdziwy klasztor i kilka zakonnych habitów potrzebnych było do przygotowania kampanii wizerunkowej Ceneo.pl.
O autorze
1 min czytania 2012-11-22

Wszystko po to, aby pokazać, że z zakupów w serwisie Ceneo.pl z powodzeniem korzystać może każdy, bez względu na płeć, zainteresowania czy wykonywany zawód. Końcowe efekty tego przedsięwzięcia można oglądać w wielu miejscach podczas trwającej od października kampanii wizerunkowej Ceneo.pl.

– Tradycyjny spot reklamowy trwa zazwyczaj nie dłużej niż kilkadziesiąt sekund. Wydawać mogłoby się więc, że jego realizacja zajmie co najwyżej kilka godzin. Nic bardziej mylnego – mówi Agnieszka Pająk z serwisu Ceneo.pl. – Przy realizacji spotu Ceneo.pl pracowała bardzo duża grupa osób przez okrągłe 24 godziny. Było to niemałe przedsięwzięcie organizacyjne. Dla przykładu ponad 5 godzin prace trwały na moście Siekierkowskim w Warszawie, a na kilka kolejnych godzin zaburzyliśmy spokojne życie braci zakonnych. – dodaje.

O tym jak powstawał spot reklamowy Ceneo.pl można przekonać się oglądając poniższy materiał video:

To pierwsza kampania serwisu Ceneo.pl na tak dużą skalę. Dział Marketingu Ceneo.pl tworzył ją przy współpracy z agencją Opcom i domem mediowym Starcom oraz Działem Zakupu Mediów Grupy Allegro. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj