Nowa kampania reklamowa firmy Amica z udziałem Agnieszki Radwańskiej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowa kampania reklamowa firmy Amica z udziałem Agnieszki Radwańskiej

Od listopada Amica startuje z nową kampanią reklamową dla urządzeń z segmentu małe AGD. Aktywność reklamowa będzie obejmować zintegrowane, wielokanałowe dotarcie do konsumentów. Działania potrwają do 13 grudnia.

Billboardy sponsorskie z udziałem Agnieszki Radwańskiej będą emitowane od początku listopada w największych stacjach ogólnopolskich w najlepszym czasie antenowym: Polsat, TVN, TVP1 oraz TVP2 oraz w stacjach tematycznych. W ten sposób Amica zamierza dotrzeć do szerokiej grupy docelowej i zakomunikować korzyści wynikające z używania urządzeń firmy Amica. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Udział Agnieszki Radwańskiej w nowej kampanii małego AGD kuchennego jest wynikiem kontynuacji współpracy, która trwa już od 2012 r. Tenisistka jest jednym z najbardziej utytułowanych sportowców w historii polskiego sportu, co potwierdziła swoim triumfem w turnieju Masters, uznawanym za nieoficjalne mistrzostwa świata w tenisie. Agnieszka Radwańska wywalczyła historyczne zwycięstwo i tak jak firma Amica jest cenionym zawodnikiem na zagranicznych rynkach.

Dodatkowo Amica postawiła na lokowanie produktu w programie Ani Starmach – Pyszne 25, emitowanym na antenie TVN Style.

Kampania sponsoringowa w telewizji zostanie wzmocniona działaniami na najpopularniejszych kanałach społecznościowych (m.in. Facebook, Instagram, Pinterest). Działania mają zapewnić bezpośrednie dotarcie do odpowiednio targetowanych grup docelowych.

W nowej kampanii reklamowej wyeksponowane zostanie znaczenie małego AGD kuchennego dla funkcjonowania całej kuchni oraz jego użyteczność przy przygotowywaniu zdrowych posiłków czy świątecznych smakołyków.

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media. Kreację przygotowała agencja reklamowa Change. Agencja Get more social zajmuje się mediami społecznościowymi. Komunikację PR prowadzi Monday PR. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij