Ewa Buczny (buzz.): W prostocie tkwi geniusz!

Ewa Buczny (buzz.): W prostocie tkwi geniusz!

Osobą, która tym razem zmierzyła się z Marketingową 11 jest Ewa Buczny, Client Service Director w agencji buzz.

1. W marketingu najważniejsze jest...

Jasny i klarowny przekaz na linii marka – konsument. W prostocie tkwi geniusz!

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

2. Projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł...

Większość realizowanych przeze mnie kampanii niosła ze sobą pozytywne emocje. Ponadto, co ważniejsze, pozwalały zarówno mi samej jak i zespołowi na ciągły rozwój. Ale to projekt buzz., o ile mogę tak to nazwać, dodaje mi skrzydeł. Widzę jak z dnia na dzień rozwija się agencja, patrzę na zadowolony i zmotywowany do pracy zespół – to dodaje mi energii, dużo radości i motywuje do dalszej pracy.

3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z którym przyszło mi się zmierzyć…

Myślę, że takie dopiero przede mną.

4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumna, to...

Zapewne gdyby to pytanie padło w 2000 roku odpowiedziałbym, że postawienie jednego z pierwszych na rynku portali z funkcją forum ;-). Dziś w dobie ciągłych zmian i nowych możliwości nie jestem w stanie wskazać „tego” jednego projektu czy kampanii.

5. Kampania, której twórcom mogłabym zazdrościć, to…

Zdecydowanie Coca Cola „Small World Machines”.

6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w marketingu, to...

Wciąż obiecujący i rozwojowy e-marketing. :-)

7. Działania, które są totalnie przereklamowane w marketingu, to...

Reklama prasowa.

8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są...

Znalezienie równowagi, konsekwencja i dbanie o każdy szczegół.

9. Swoje inspiracje czerpię z...

Codziennych obserwacji i własnych przemyśleń.

10. Moja kampania marzeń...

Jeszcze przede mną - będzie to ta, która wywoła w ludziach zamierzone „emocje”.

11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…

Nie pozwala nam przestać się uczyć. Poszerza nasze horyzonty. I bywa zaskakujący - nie do końca możemy przewidzieć co przyniesie kolejny trend.

 

Ewa Buczny
Client Service Director w agencji buzz.

Odpowiada za budowanie relacji z klientami i jakość ich obsługi, zarządzanie zespołem Client Service oraz współtworzenie strategii agencji. Specjalizuje się w działaniach marketingowych w obszarze beauty oraz FMCG. Przez wiele lat związana z agencją McCann Erickson Polska oraz agencjami interaktywnymi i agencją PR. Pracowała dla takich klientów jak L'Oréal Polska, P&G, Unilever, Nestlé, Maspex, Samsung, Amrest, McDonald’s Polska, Coca-Cola. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Autorka wielu publikacji w mediach branżowych.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij