1. W marketingu najważniejsze jest…
Jasny i klarowny przekaz na linii marka – konsument. W prostocie tkwi geniusz!
2. Projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł…
Większość realizowanych przeze mnie kampanii niosła ze sobą pozytywne emocje. Ponadto, co ważniejsze, pozwalały zarówno mi samej jak i zespołowi na ciągły rozwój. Ale to projekt buzz., o ile mogę tak to nazwać, dodaje mi skrzydeł. Widzę jak z dnia na dzień rozwija się agencja, patrzę na zadowolony i zmotywowany do pracy zespół – to dodaje mi energii, dużo radości i motywuje do dalszej pracy.
Zobacz również
3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z którym przyszło mi się zmierzyć…
Myślę, że takie dopiero przede mną.
4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumna, to…
Zapewne gdyby to pytanie padło w 2000 roku odpowiedziałbym, że postawienie jednego z pierwszych na rynku portali z funkcją forum ;-). Dziś w dobie ciągłych zmian i nowych możliwości nie jestem w stanie wskazać „tego” jednego projektu czy kampanii.
5. Kampania, której twórcom mogłabym zazdrościć, to…
Zdecydowanie Coca Cola „Small World Machines”.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Słuchaj podcastu NowyMarketing
6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w marketingu, to…
Wciąż obiecujący i rozwojowy e-marketing. 🙂
7. Działania, które są totalnie przereklamowane w marketingu, to…
Reklama prasowa.
8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…
Znalezienie równowagi, konsekwencja i dbanie o każdy szczegół.
9. Swoje inspiracje czerpię z…
Codziennych obserwacji i własnych przemyśleń.
10. Moja kampania marzeń…
Jeszcze przede mną – będzie to ta, która wywoła w ludziach zamierzone „emocje”.
11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…
Nie pozwala nam przestać się uczyć. Poszerza nasze horyzonty. I bywa zaskakujący – nie do końca możemy przewidzieć co przyniesie kolejny trend.
Ewa Buczny
Client Service Director w agencji buzz.
Odpowiada za budowanie relacji z klientami i jakość ich obsługi, zarządzanie zespołem Client Service oraz współtworzenie strategii agencji. Specjalizuje się w działaniach marketingowych w obszarze beauty oraz FMCG. Przez wiele lat związana z agencją McCann Erickson Polska oraz agencjami interaktywnymi i agencją PR. Pracowała dla takich klientów jak L’Oréal Polska, P&G, Unilever, Nestlé, Maspex, Samsung, Amrest, McDonald’s Polska, Coca-Cola. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Autorka wielu publikacji w mediach branżowych.