Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Ranking sklepów internetowych 2012 – Money.pl

Redakcja Money.pl po raz siódmy oceniła ponad 100 e-sklepów. Pod uwagę wzięto 60 kryteriów o największym znaczeniu dla potencjalnych klientów. Najlepiej oceniani w poszczególnych kategoriach to: komputronik.pl, perfumeria.pl, gandalf.com.pl, answear.com, toys4boys.pl, militaria.pl i travelplanet.pl.
O autorze
1 min czytania 2012-11-26

Sklepy internetowe są istotnym elementem polskiej sieci i stanową znaczącą konkurencję dla sklepów tradycyjnych. Polacy coraz częściej i chętniej kupują przez internet, zostawiając tam niemałe pieniądze. W tym roku, według prognoz, w sieci (w e-sklepach i na aukcjach) wydamy nawet 21 mld złotych (prognoza SMB, Kelkoo, Forrester Research). To o 5 mld złotych więcej niż rok temu.

– Coraz mocniejsza pozycja e-sklepów na polskim rynku jest niezaprzeczalna. Już 7 lat temu dostrzegliśmy ten potencjał i od tamtej pory co roku przygotowujemy ranking najlepszych sklepów internetowych. Co więcej, promując najlepszych nie tylko wskazujemy, komu warto zaufać, ale przede wszystkim promujemy najlepsze praktyki w branży e-commerce. Jako redakcja jednego z największych i najstarszych portali w Polsce, nie tylko od 12 lat opisujemy polski rynek, także ten internetowy, ale także go współtworzymy i wyznaczamy jego standardy – mówi Tomasz Bonek, redaktor naczelny Money.pl.

Dziennikarze Money.pl przeanalizowali nie tylko przyjazność i funkcjonalność e-witryny, asortyment, sposoby dostarczania towarów i możliwości płacenia za nie, ale też bonusy i promocje oferowane klientom. Na tej podstawie wybrano najlepsze e-sklepy w siedmiu kategoriach: elektronika i AGD, zdrowie i uroda, kultura i rozrywka, moda, turystyka oraz sklepy specjalistyczne i wielobranżowe.

Pełen ranking dostępny jest pod adresem: www.money.pl/sekcja/ranking-sklepow-internetowych-2012/

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj