Nie potrzebujesz handlowców, którzy umieją sprzedawać. Potrzebujesz takich, którzy rzeczywiście sprzedają. Jak ich znaleźć?

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nie potrzebujesz handlowców, którzy umieją sprzedawać. Potrzebujesz takich, którzy rzeczywiście sprzedają. Jak ich znaleźć?

Na początek zła wiadomość: aż 74% osób zajmujących się sprzedażą nie nadaje się do tej pracy (OMG, 2015). A teraz jeszcze gorsza: aż ⅓ z nich nie wykazuje potencjału do rozwoju, co oznacza, że inwestycja w ich szkolenie to strata czasu i pieniędzy!

Tymczasem, mimo automatyzacji wielu procesów sprzedaży, handlowcy nadal odgrywają istotną rolę w cyklu zakupowym klienta. Tyle że w realiach hiperkonkurencji muszą kreować dodatkową wartość: tworzyć rozwiązania, budować zaufanie i relacje. Naprawdę dobrze robią to wyłącznie osoby obdarzone unikalnym sprzedażowym DNA.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Jak je znaleźć? Jak uniknąć kolejnych felernych rekrutacji do działu sprzedaży, a zamiast tego zwiększać zyski dzięki silnemu, stale doskonalonemu zespołowi handlowców? 

Jeśli nurtują Cię te pytania, to nie może Cię zabraknąć 18 listopada na konferencji „Harvard Business Review Polska”, podczas której wystąpi Dave Kurlan – jedna z najbardziej wpływowych postaci świata sprzedaży (TOP SALES WORLD 2015), twórca efektywnego procesu rekrutacji i podnoszenia kompetencji, opracowanego wyłącznie na potrzeby działów sprzedaży. Dowiedz się więcej o konferencji i zarezerwuj miejsce na stronie!

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij