Yellow Hat rozszerza rzeczywistość

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Yellow Hat rozszerza rzeczywistość

Czy można w dzisiejszych czasach stanąć u boku kamerdynera króla Stanisława Augusta lub zagrać w interaktywną grę na fasadzie pałacu? Nowe technologie multimedialne coraz bardziej zmieniają nasze dotychczasowe wyobrażenia o granicach czasu i przestrzeni.

Podczas tegorocznej Nocy Muzeów w Warszawie specjaliści z Yellow Hat po raz pierwszy w Polsce zaprezentowali możliwości zastosowania rozwiązań Mobile2Screen tworząc wielkoekranową i wieloosobową grę, wykorzystującą elementy architektury miejskiej oraz przywrócili do życia wirtualną postać królewskiego kamerdynera Franiciszka Ryxa dzięki Augmented Reality (rozszerzona rzeczywistość). 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dzięki technologii Mobile2Screen fasada Pałacu Pod Blachą u podnóża Zamku Królewskiego w Warszawie zamieniła się na tę jedną noc w planszę labiryntowej gry mobilnej. Do zabawy można było włączyć się dzwoniąc z telefonu komórkowego na wybrany numer. System automatycznie przyporządkowywał uczestnikom avatara i przetwarzał w czasie rzeczywistym ruchy postaci sterowanych za pomocą komórki. Każdy z uczestników gry otrzymał od PZU nagrodę gwarantowaną w postaci latarki, a najlepsi gracze zdobyli iPady i iPody.

Mobile2screen daje imponujące możliwości interaktywnej komunikacji z odbiorcami kampanii. Dzięki tej technologii przekaz outdoroowy staje się dwustronny, bo użytkownik może wpływać na to, co dzieje się w zagospodarowanej przez kampanię przestrzeni – mówi Sławomir Szymański, prezes zarządu Yellow Hat.

Fasada pałacu mogła stać się planszą do gry między innymi dzięki mappowaniu, które angażuje architekturę przedmiotu w strukturę animacji. – Ten projekt był unikatowy na skalę europejską i choć dokładnie wiedzieliśmy, czego się spodziewać, ostateczny efekt wizualny zdecydowanie przerósł nasze najśmielsze oczekiwania – komentuje Łukasz Mroczek, członek zarządu Yellow Hat.

Mobile2Screen:

Druga aplikacja przygotowana przez Yellow Hat na Noc Muzeów bazowała na technologii Augmented Reality. W Łazienkach oraz na dziedzińcu Zamku Królewskiego zwiedzający mogli poznać osobiście wirtualną postać królewskiego kamerdynera Franciszka Ryxa i sfotografować się z nim. Kamerdyner pozował z gracją i wyczuciem, wchodząc w interakcje z osobami zwiedzającymi Łazienki Królewskie. 

Augmented Reality: 

Dzięki nowym technologiom przekaz staje się wielowymiarowy i interaktywny. Świat wirtualny wnika w rzeczywistość angażując użytkownika w aktywny sposób. – Wkraczamy w bardzo ciekawą fazę rozwoju kampanii mobilnych. Już dziś jednym z głównych ograniczeń w projektowaniu są ograniczenia naszej wyobraźni – dodaje Łukasz Mroczek

Kampania przygotowana na zlecenie agencji Allegro Group dla klienta PZU polegała na wciągnięciu zwiedzających w interaktywną zabawę z otoczeniem, które zostało ożywione przy pomocy rozwiązań mutimedialnych.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij