TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Międzynarodowa kampania telewizyjna polskiego sklepu ANSWEAR.com

Sklep ANSWEAR.com właśnie wystartował z nową kampanią telewizyjną. Spot będzie emitowany w Polsce, na Ukrainie i w Rumunii, a w kolejnych miesiącach prawdopodobnie także w Czechach, na Słowacji oraz innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej.
O autorze
1 min czytania 2015-11-09

Reklama skierowana jest głównie do kobiet, które stanowią największą grupę klientów sklepu. Nowy spot w prosty i czytelny sposób prezentuje najważniejsze korzyści robienia zakupów w ANSWEAR.com: ogromny wybór modnych produktów, szybką dostawę, możliwość przymierzenia rzeczy w domowym zaciszu, darmowe zwroty oraz wysoką jakość obsługi. Zalety te podkreśla przewodnie hasło kampanii: „W ANSWEAR starają się bardziej”.

Spot reklamowy ma na celu zwrócenie uwagi klientów robiących zakupy w internecie, na ogromne zaangażowanie wykwalifikowanych pracowników ANSWEAR w pomoc w wyborze najlepszych produktów.

„Bardzo zależy nam na tym, aby budować wizerunek marki ANSWEAR nie tylko jako eksperta w obszarze fashion, ale także jako zespołu ludzi, którzy dbają o komfort zakupów swoich klientów. I właśnie tę kombinację modowości oraz „customer service” chcieliśmy zaprezentować w naszym najnowszym spocie. W ostatnich tygodniach wprowadziliśmy kilka kolejnych proklienckich zmian, które komunikujemy w tv. Wprowadziliśmy całkowicie darmowe zwroty, na nasz koszt. Otworzyliśmy wielki, nowoczesny magazyn pozwalający na wysyłkę wszystkich zamówień w 24h. Dodaliśmy możliwość odroczonej płatności. Rozwinęliśmy opcję porad stylizacyjnych na telefon, maila i chata. Chcemy, żeby ANSWEAR.com był miejscem, w którym spełniają się ludzkie marzenia, gdzie klienci znajdują dokładnie to, czego szukają i wiedzą, że zawsze mogą liczyć na pomoc ze strony naszej obsługi.

Ważnym elementem jest też prostota i uniwersalność przekazu. Pamiętaliśmy o tym tworząc komunikację, którą po raz pierwszy w naszej historii, zobaczą telewidzowie w co najmniej kilku europejskich krajach.” – mówi Wojciech Tomaszewski, Dyrektor Marketingu i E-commerce.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania potrwa w Polsce do 13 grudnia 2015 i obejmie trzy spoty: jeden 30-sekundowy oraz dwa 15-sekundowe. Reklama będzie równolegle emitowana również w pozostałych krajach, w których ANSWEAR prowadzi swoją działalność.

Słuchaj podcastu NowyMarketing