Awans w strukturach LOWE WARSAW

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Awans w strukturach LOWE WARSAW

Agencja LOWE Warsaw (Mullen Lowe Group) rozbudowuje dział dedykowany usługom BTL i shopper marketingowi. Na jego czele stanął Paweł Ostrowski, który objął stanowisko Head of BTL.

Awans jest wynikiem konsekwentnego wdrażania strategii rozwoju agencji, skupiającej się na interdyscyplinarnym podejściu do projektów komunikacyjnych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Paweł Ostrowski, jako Head of BTL, będzie odpowiedzialny za organizację i zarządzanie pracą pięcioosobowego zespołu kreacji BTL, obsługującego kluczowych klientów. Pod jego opiekę trafią między innymi takie marki jak: WARTA, Pernod Ricard, OdiDo, oraz Ferrero.

- Awans Pawła jest efektem dynamicznego rozwoju Agencji i większej niż dotychczas, ilości projektów BTL-owych. Jego doświadczenie i wiedza w tym zakresie są niezwykle cenne w tworzeniu projektów, które często wykraczają poza standardowe rozumienie zadań BTL – wyjaśnia Kinga Grzelewska, dyrektor zarządzająca LOWE Warsaw i dodaje: - Zauważyliśmy, że coraz częściej Big Idea w rozumieniu ATL-owym jest tylko punktem wyjścia do dalszego działania.

Paweł Ostrowski jest związany z LOWE WARSAW od 2008 roku. Ostatnio piastował stanowisko Senior art. Directora.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij