Awans jest wynikiem konsekwentnego wdrażania strategii rozwoju agencji, skupiającej się na interdyscyplinarnym podejściu do projektów komunikacyjnych.
Paweł Ostrowski, jako Head of BTL, będzie odpowiedzialny za organizację i zarządzanie pracą pięcioosobowego zespołu kreacji BTL, obsługującego kluczowych klientów. Pod jego opiekę trafią między innymi takie marki jak: WARTA, Pernod Ricard, OdiDo, oraz Ferrero.
Zobacz również
– Awans Pawła jest efektem dynamicznego rozwoju Agencji i większej niż dotychczas, ilości projektów BTL-owych. Jego doświadczenie i wiedza w tym zakresie są niezwykle cenne w tworzeniu projektów, które często wykraczają poza standardowe rozumienie zadań BTL – wyjaśnia Kinga Grzelewska, dyrektor zarządzająca LOWE Warsaw i dodaje: – Zauważyliśmy, że coraz częściej Big Idea w rozumieniu ATL-owym jest tylko punktem wyjścia do dalszego działania.
Paweł Ostrowski jest związany z LOWE WARSAW od 2008 roku. Ostatnio piastował stanowisko Senior art. Directora.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]