Kulinarne Inspiracje Kamisa z reklamami w kanale mobilnym

Kulinarne Inspiracje Kamisa z reklamami w kanale mobilnym

Pierwszy produkt koncernu McCormick wdrażany w Polsce – Kulinarne Inspiracje, czyli dania zamknięte w zestawie aromatycznych przypraw – reklamowane są w kanale mobilnym. Propozycje wykorzystania nowości od Kamis pokazują się użytkownikom aplikacji na smartfony: Listonic – wygodna lista zakupów.

Komunikat dotyczący innowacyjnych zestawów przypraw wyświetla się ponad 50 tys. użytkowników aplikacji Listonic. W ciągu miesiąca pojawi się przy ponad 90 tys. list zakupów. Reklamowane są Inspiracje Kulinarne – zestaw pięciu ziół oraz karta z przepisem – potrzebne do przygotowania konkretnych potraw. W Listonic reklamowane są przepisy na: Polędwiczki z jabłkiem w sosie szałwiowym, Pikantną wołowinę w winie, Rozmarynowego kurczaka z warzywami oraz Kurczaka ze śliwką owijanego boczkiem.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Reklama i specjalnie przygotowana strona mobilna odsyłająca do przepisów na stronie kamis.pl docierają do użytkowników aplikacji Listonic – osób w wieku 25-45 lat. Z aplikacji korzystają przeważnie mężczyźni (60%) mieszkający w dużych miastach (Warszawa stanowi 30%). Konsumenci korzystający z mobilnej listy zakupów są odpowiedzialni za zakupy w rodzinie lub mają na nie istotny wpływ. Najczęściej określani są jako „upmarket” lub „affluent”, są posiadaczami topowych smartfonów. Kampania reklamowa potrwa do 17 grudnia.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij