Kochajmy swoich sąsiadów! Głosi świąteczna kampania TK Maxx

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kochajmy swoich sąsiadów! Głosi świąteczna kampania TK Maxx

Czy w te Święta TK Maxx przywróci ducha dobrosąsiedzkich stosunków? To ambitne zadanie tegorocznej, świątecznej kampanii reklamowej sieci sklepów TK Maxx, której przewodnim hasłem jest Love Your Neighbour – Dla Kochanego Sąsiada.

40 i 30. sekundowe spoty wykraczają poza tradycyjny obraz Świąt spędzanych wyłącznie w gronie rodziny i zachęcają do pamiętania również o tych, którzy być może nie są nam najbliżsi, lecz z pewnością mieszkają najbliżej.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Stworzona przez brytyjski zespół kreatywny TK Maxx, we współpracy z agencją Quiet Storm i wyreżyserowana przez Tony’ego Barry’ego z firmy Biscuit reklama zachęca widzów, by kupując w tym roku bożonarodzeniowe upominki, zdecydowali się na jeden dodatkowy prezent, przeznaczony dla tych pozornie obcych ludzi, żyjących w naszym sąsiedztwie.

Ideą kampanii jest zachęcenie klientów, by wykonali krok w kierunku swoich sąsiadów, zapukali do ich drzwi i wręczyli drobny upominek: po to by się przywitać, podziękować za przysługę, czy po prostu szerzyć świąteczną atmosferę. Kampania w bezpośredni sposób odwołuje się do filozofii firmy, która kładzie duży nacisk na dobrosąsiedzkie stosunki z lokalną społecznością. TK Maxx angażuje się w działania charytatywne, m.in. od kliku lat wspiera program edukacyjny AKADEMIA PRZYSZŁOŚCI prowadzony przez Stowarzyszenie WIOSNA.

Kampania podkreśla również szeroki asortyment sklepów TK Maxx, w których znaleźć można produkty znanych marek i projektantów, w cenach do 60% niższych od cen regularnej sprzedaży w Polsce i na świecie, dzięki czemu, w łatwy sposób możemy znaleźć wyjątkowy prezent, zarówno dla rodziny i przyjaciół, jak i dla naszych sąsiadów.

Kampania rozpocznie się 01 grudnia 2015 r. i będzie wspierana reklamą w prasie, internecie, outdoorze, mediach społecznościowych i poprzez działania PR.

Komentując nową kampanię TK Maxx, Deborah Dolce, Group Brand and Marketing Director TK Maxx powiedziała:

„Konsumenci są już przyzwyczajeni do oglądania chwytających za serce, świątecznych reklam dużych marek, w których głównymi bohaterami są wyłącznie rodzina i przyjaciele. My poszliśmy o krok dalej, skupiając się na tych relacjach międzyludzkich, które w pewien sposób są niedoceniane. Nasza kampania prezentuje emocjonujący obraz stosunków sąsiedzkich w XXI wieku i zachęca odbiorców do zastanowienia się nad ich jakością. Poprzez niewielki gest, jakim jest obdarowanie sąsiada drobnym świątecznym upominkiem, pragniemy odbudować dobrosąsiedzkie stosunki, które w obecnej chwili wydają się być mocno zaniedbane. Oferując klientom unikalną kombinację znanych marek, wartościowych produktów oraz asortymentu wysokiej jakości w okazyjnych cenach dajemy im możliwość zakupu wyjątkowych, świątecznych upominków na każdą kieszeń i dla każdego. Nic zatem nie stoi na przeszkodzie, aby w tym roku wybrać jeden dodatkowy drobiazg dla swojego sąsiada.”

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij