TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Rockon wzmacnia skład

Do 18 osobowego zespołu deweloperów i PM-ów dołączą ludzie, których zadaniem jest rozwinięcie skrzydeł Rockon'a na polskim rynku. Stanowisko CTO objął Grzegorz Malinowski a New Business Managera Małgorzata Kozioł. Jan Prószyński, nowy partner firmy będzie odpowiadał za strategię marki jako CMO.
O autorze
1 min czytania 2015-11-12

Rockon, czyli polska agencja technologiczna, w ciągu 3 lat istnienia, szybko rozwinęła skrzydła na zagranicznym rynku, jeśli chodzi o dostarczanie rozwiązań software, wspierających procesy biznesowe, kampanie marketingowe i obecność w sieci. Wkrótce pojawi się też platforma Adblast, która powstała dzięki współpracy z Infinity Media, i jest narzędziem służącym do zarządzania kampaniami reklamowymi w kilku kanałach online jednocześnie.

Małgorzata Kozioł: Rockon to nowe wyzwanie w mojej karierze. Do tej pory kierowałam projektami badawczymi, marketingowymi i PR w branży usług profesjonalnych w Polsce i UK. Zdecydowałam się dołączyć do zespołu, ponieważ chcę rozwijać swoje kompetencje w kierunku projektowania usług i designu w odniesieniu do nowych technologii.

Grzegorz Malinowski: Zaczynałem w największej polskiej hurtowni domen HRD.pl, gdzie pokochałem PHP za potencjał łączenia szerokich możliwości z przejrzystością i szybkością implementacji. Później, w Digital Virgo, uczestnicząc w pełnym cyklu produktowym rozwijałem swoje umiejętności zarówno frontendowe jak i backendowe, tworzenia architektury oraz project management. Teraz wykorzystuję moją wiedzę i doświadczenie w rozwijaniu zespołu programistycznego Rockon. Mamy postawione ambitne cele, ale wierzę, że w tym składzie jesteśmy w stanie je osiągnąć.

Jan Prószyński: Rockon rośnie szybko jeżeli chodzi o liczbę projektów i zespół. W najbliższym czasie chcemy postawić również na rozwój samej marki, ponieważ poziom znajomości na rynku zupełnie nie odzwierciedla potencjału i zrealizowanych dotychczas projektów. Duży atut zespołu to rozumienie klienta i jego potrzeb biznesowych. Zamierzamy teraz pokazać, że kilkanaście lat w branży i nowoczesne projektowe podejście do pracy to zasoby, które realnie przekładają się na sukcesy naszych klientów.  

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj