Whirlpool dla potrzebujących

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Whirlpool dla potrzebujących

Whirlpool znajduje rozwiązania na ciągle zmieniające się potrzeby społeczne – dlatego też nawiązał współpracę z Niewidzialną Wystawą, aby za pomocą bezpłatnej nakładki poprawić komfort życia osób niewidomych i słabowidzących.

Wspólne działania z Bankami Żywności mają zwiększyć świadomość ludzi  i pokazać jak wielka jest skala marnowania jedzenia. Aktualnie firma chce wnieść jak najwięcej uśmiechu w życie chorych dzieci – dlatego też zdecydowała się pomóc podopiecznym Fundacji Dr Clown.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

 „Odkryj totalną świeżość” dla Fundacji Dr Clown

Terapia śmiechem została zapoczątkowana w latach 60. XX wieku – wtedy amerykański lekarz Hunter Cambell Adams zauważył, że śmiech może działać leczniczo, uśmierzać ból, budować poczucie własnej wartości i poprawiać odporność. Od 1999 roku w Polsce, wolontariusze Fundacji Dr Clown odwiedzają chore dzieci w przebraniu clownów – w perukach, z mocnym makijażem i oczywiście czerwonym nosem. Fundacja działa na terenie czterdziestu trzech polskich miast, a jej wolontariuszy można najczęściej spotkać na oddziałach rehabilitacyjnych i onkologicznych. Marka Whirlpool postanowiła weprzeć Fundację w jej działaniach i na jej rzecz przekazać kostiumy m.in. marchewki i ogromnego muffina. Kostiumy te, w czerwcu tego roku, gościły na lotnisku w Modlinie, gdzie namawiały pasażerów do zdrowego odżywiania i zapoznania się z innowacyjnymi funkcjami lodówek Whirlpool.

Maskotki na lotnisku można zobaczyć tutaj: 

Whirlpool i Niewidzialna Wystawa

10 września br. firma Whirlpool we współpracy z Niewidzialną Wystawą zorganizowała panel dyskusyjny dotyczący potrzeb osób niewidomych w zakresie użytkowania sprzętu AGD. Dziennikarze mieli okazję zobaczyć i przetestować specjalną nakładkę, która umożliwia osobom niewidomym i słabowidzącym swobodne korzystanie z pralek i ich pełnej funkcjonalności.

Whirlpool i Banki Żywności

Whirlpool od września br. wspiera akcję „Nie marnuj jedzenia” prowadzoną przez Federację Polskich Banków Żywności. Głównym założeniem współpracy jest wspólna edukacja w temacie niemarnowania żywności oraz jej prawidłowego przechowywania. W ramach tej akcji, we wrześniu 2015 r., w Akademii Kulinarnej Whirlpool w Warszawie zostały zorganizowanie czterodniowe warsztaty, podczas których szef Akademii – Marco Ghia – przeprowadził szkolenie dla Kadry Banków Żywności, którego głównym tematem było ekonomiczne gotowanie. Wspólnie został opracowany także poradnik poświęcony niemarnowaniu żywności zawierający informacje o skali marnowania jedzenia na świecie. Jest on dystrybuowany przez 32 Banki Żywności zrzeszone w Federacji. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij