Whirlpool dla potrzebujących

Whirlpool znajduje rozwiązania na ciągle zmieniające się potrzeby społeczne – dlatego też nawiązał współpracę z Niewidzialną Wystawą, aby za pomocą bezpłatnej nakładki poprawić komfort życia osób niewidomych i słabowidzących.
O autorze
1 min czytania 2015-11-17

Wspólne działania z Bankami Żywności mają zwiększyć świadomość ludzi  i pokazać jak wielka jest skala marnowania jedzenia. Aktualnie firma chce wnieść jak najwięcej uśmiechu w życie chorych dzieci – dlatego też zdecydowała się pomóc podopiecznym Fundacji Dr Clown.

 „Odkryj totalną świeżość” dla Fundacji Dr Clown

Terapia śmiechem została zapoczątkowana w latach 60. XX wieku – wtedy amerykański lekarz Hunter Cambell Adams zauważył, że śmiech może działać leczniczo, uśmierzać ból, budować poczucie własnej wartości i poprawiać odporność. Od 1999 roku w Polsce, wolontariusze Fundacji Dr Clown odwiedzają chore dzieci w przebraniu clownów – w perukach, z mocnym makijażem i oczywiście czerwonym nosem. Fundacja działa na terenie czterdziestu trzech polskich miast, a jej wolontariuszy można najczęściej spotkać na oddziałach rehabilitacyjnych i onkologicznych. Marka Whirlpool postanowiła weprzeć Fundację w jej działaniach i na jej rzecz przekazać kostiumy m.in. marchewki i ogromnego muffina. Kostiumy te, w czerwcu tego roku, gościły na lotnisku w Modlinie, gdzie namawiały pasażerów do zdrowego odżywiania i zapoznania się z innowacyjnymi funkcjami lodówek Whirlpool.

Maskotki na lotnisku można zobaczyć tutaj: 

Whirlpool i Niewidzialna Wystawa

10 września br. firma Whirlpool we współpracy z Niewidzialną Wystawą zorganizowała panel dyskusyjny dotyczący potrzeb osób niewidomych w zakresie użytkowania sprzętu AGD. Dziennikarze mieli okazję zobaczyć i przetestować specjalną nakładkę, która umożliwia osobom niewidomym i słabowidzącym swobodne korzystanie z pralek i ich pełnej funkcjonalności.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Whirlpool i Banki Żywności

Whirlpool od września br. wspiera akcję „Nie marnuj jedzenia” prowadzoną przez Federację Polskich Banków Żywności. Głównym założeniem współpracy jest wspólna edukacja w temacie niemarnowania żywności oraz jej prawidłowego przechowywania. W ramach tej akcji, we wrześniu 2015 r., w Akademii Kulinarnej Whirlpool w Warszawie zostały zorganizowanie czterodniowe warsztaty, podczas których szef Akademii – Marco Ghia – przeprowadził szkolenie dla Kadry Banków Żywności, którego głównym tematem było ekonomiczne gotowanie. Wspólnie został opracowany także poradnik poświęcony niemarnowaniu żywności zawierający informacje o skali marnowania jedzenia na świecie. Jest on dystrybuowany przez 32 Banki Żywności zrzeszone w Federacji. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing