Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Sieć kin Multikino na Instagramie

W listopadzie br. sieć kin Multikino, która ma w Polsce największy fan page kinowy na portalu Facebook.com, uruchomiła konto na Instagramie (@multikino_polska).
O autorze
1 min czytania 2015-11-17

Ponad 712 000 osób w ciągu pięciu lat polubiło Multikino na portalu Facebook.com. Dzięki temu Multikino Polska jest największym fanpage’em kinowym w Polsce i drugim pod względem liczby fanów w Europie.

Sukces jaki osiągnęliśmy na portalu Facebook.com zachęcił nas do odkrycia kolejnego serwisu społecznościowego, czyli Instagramu. W komunikacji z naszymi klientami, którzy stanowią przede wszystkim młodą grupę ludzi stawiamy na innowacyjność. Chcemy być tam, gdzie są nasi klienci, dlatego w grudniu planujemy uruchomienie konta na Snapchacie – dodaje Edyta Pawłowicz-Ziurkowska, Kierownik Działu Marketingu sieci Multikino

Osoby, które będą obserwowały konto Multikina (@multikino_polska) na Instagramie zobaczą zdjęcia prezentujące: najnowsze premiery filmowe, koncerty na wielkim ekranie, nocne maratony filmowe oraz ciekawe wydarzenia z kin sieci Multikino z całej Polski. Nie zabraknie również konkursów, w których do wygrania będę bilety oraz zniżek na filmy i zestawy w barach kinowych. Już 20 listopada w sieci Multikino odbędzie się ENEMEF: Noc z Igrzyskami śmierci, a osoby obserwujące Multikino na Instagramie będą mogły zdobyć zniżki na bilety właśnie na to wydarzenie.

Za obsługę sieci Multikino na Instagramie będzie odpowiadała agencja Grandes Kochonos Digital.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj