Przy okazji kreacji wizerunkowych, marka promuje swój produkt – linię rajstop Satti Matti. To propozycja Gatty dla kobiet na chłodniejsze dni. Rajstopy są opalizujące, a satynowe wykończenie materiału w połączeniu z ciemnym odcieniem daje efekt wysmuklenia na całej długości nogi. Kampania potrwa do końca roku. Satti Matti będzie jednym produktów reklamowanych w trakcie jej trwania, jednak głównym celem akcji jest konsekwentna budowa przez Gattę swojego wizerunku.
Kreacje przedstawiają Justynę Steczkowską ubraną w bieliznę z linii Gatta Intimate, co będzie zarazem wstępem do kolejnych etapów całej akcji i zbudowaniem świadomości również tej linii produktowej.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kampania reklamowa Gatta obejmie swoim zasięgiem: TV (TVN i stacje tematyczne), radio (Radio Zet i RMF FM) i internet. Gatta zaplanowała również specjalne działania społecznościowe. Na stronie Gatta dostępny będzie blog na temat kampanii. Przygotowano też specjalną wersję spotu, który artystka udostępni jedynie na swoim fanpage’u. Za planowanie i zakup mediów offline oraz video online odpowiada dom mediowy SMG Starcom. Kampanię digitalową obejmującą m.in.: display, formaty rich media, e-mail marketing, projekt landing page oraz kreacje reklamowe przygotowała agencja AdCookie. Za działania PR odpowiada agencja 38PR. Autorem strategii kampanii jest marka Gatta.