TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Nowy wzorzec reklam w kategorii wędliny. Krakus i jego Mistrz i Uczeń

20 listopada rusza nowa kampania Szynki Eksportowej KRAKUS, pod hasłem „Tak smakują wędliny”. Tym razem producent zaprasza do swojej Wzorcowni, gdzie – niczym w Sèvres – ma wzorcowe szynki i kiełbasy, ideały smaku i jakości. A Mistrz przyrządza z nich wzorcową kanapkę.
O autorze
0 min czytania 2015-11-20

Tylko niedoświadczony Uczeń myśleć może, że najlepsze sandwiche są w Ameryce. A jeśli nawet… to tylko dlatego, że od 60 lat są robione z Szynką Eksportową Krakus!

„Cala moja” to pierwszy z cyklu film, który rozpoczyna nową komunikacyjną drogę Krakusa. Marka, która przed laty wyznaczyła reklamowy standard „masarskiego romantyzmu”, dziś pokazuje swój współczesny świat, czerpiący z tradycji, ale będący już częścią teraźniejszości i dopasowany do potrzeb nowoczesnego konsumenta, dla którego liczy się smak, jakość i wygoda.

Za koncepcję nowego formatu (od strategii komunikacyjnej po jej realizację: kreację i produkcję) odpowiada pracownia komunikacji SIMPLY BY US (Michał Kociankowski, Magda Buchalska). Dyrektorem kreatywnym

i autorem scenariuszy jest Mikołaj Cieślak, artysta związany także z Kabaretem Moralnego Niepokoju; reżyserem jest Tadeusz Śliwa, a produkcją zajął się PrimeTime.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj