Nowy wzorzec reklam w kategorii wędliny. Krakus i jego Mistrz i Uczeń

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowy wzorzec reklam w kategorii wędliny. Krakus i jego Mistrz i Uczeń

20 listopada rusza nowa kampania Szynki Eksportowej KRAKUS, pod hasłem „Tak smakują wędliny”. Tym razem producent zaprasza do swojej Wzorcowni, gdzie – niczym w Sèvres – ma wzorcowe szynki i kiełbasy, ideały smaku i jakości. A Mistrz przyrządza z nich wzorcową kanapkę.

Tylko niedoświadczony Uczeń myśleć może, że najlepsze sandwiche są w Ameryce. A jeśli nawet… to tylko dlatego, że od 60 lat są robione z Szynką Eksportową Krakus!

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Cala moja” to pierwszy z cyklu film, który rozpoczyna nową komunikacyjną drogę Krakusa. Marka, która przed laty wyznaczyła reklamowy standard „masarskiego romantyzmu”, dziś pokazuje swój współczesny świat, czerpiący z tradycji, ale będący już częścią teraźniejszości i dopasowany do potrzeb nowoczesnego konsumenta, dla którego liczy się smak, jakość i wygoda.

Za koncepcję nowego formatu (od strategii komunikacyjnej po jej realizację: kreację i produkcję) odpowiada pracownia komunikacji SIMPLY BY US (Michał Kociankowski, Magda Buchalska). Dyrektorem kreatywnym

i autorem scenariuszy jest Mikołaj Cieślak, artysta związany także z Kabaretem Moralnego Niepokoju; reżyserem jest Tadeusz Śliwa, a produkcją zajął się PrimeTime.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij