Tylko niedoświadczony Uczeń myśleć może, że najlepsze sandwiche są w Ameryce. A jeśli nawet… to tylko dlatego, że od 60 lat są robione z Szynką Eksportową Krakus!
„Cala moja” to pierwszy z cyklu film, który rozpoczyna nową komunikacyjną drogę Krakusa. Marka, która przed laty wyznaczyła reklamowy standard „masarskiego romantyzmu”, dziś pokazuje swój współczesny świat, czerpiący z tradycji, ale będący już częścią teraźniejszości i dopasowany do potrzeb nowoczesnego konsumenta, dla którego liczy się smak, jakość i wygoda.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za koncepcję nowego formatu (od strategii komunikacyjnej po jej realizację: kreację i produkcję) odpowiada pracownia komunikacji SIMPLY BY US (Michał Kociankowski, Magda Buchalska). Dyrektorem kreatywnym
i autorem scenariuszy jest Mikołaj Cieślak, artysta związany także z Kabaretem Moralnego Niepokoju; reżyserem jest Tadeusz Śliwa, a produkcją zajął się PrimeTime.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024