K2 i TNS Polska łączą siły

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
K2 i TNS Polska łączą siły

Firmy K2, właściciel marki Ambasada Trendów, i TNS Polska nawiązały współpracę partnerską w celu poszerzenia wachlarza usług i wprowadzenia na rynek badań marketingowych weryfikujących aktywności Liderów Opinii działających w ramach zagadnień i kampanii związanych z marketingiem rekomendacji.

Celem współpracy jest zapewnienie w projektach prowadzonych przez Ambasadę Trendów K2 jak najlepszej weryfikacji i selekcji Liderów Opinii, właściwego doboru narzędzi badawczych przekładającego się na efektywność działań rekomendacyjnych, dokładnej analizy zebranych insightów w ramach aktywności rekomendacyjnych oraz weryfikacji zasięgu rekomendacji na wszystkich poziomach.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Współpraca pomiędzy TNS Polska i K2 ma charakter strategiczny i długofalowy. Poza poszerzaniem wachlarza usług firmy mają w planach wspólne przygotowywanie raportów tematycznych, a także prowadzenie działań szkoleniowych.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij