Milka tworzy magię Świąt. Nowa świąteczna kampania marki

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Milka tworzy magię Świąt. Nowa świąteczna kampania marki

Ruszyła właśnie świąteczna kampania marki Milka. Opiera się ona na dwóch głównych filarach: kontynuacji zeszłorocznej współpracy ze SZLACHETNĄ PACZKĄ oraz wyjątkowym konkursie konsumenckim,

dzięki któremu najmilsze życzenia świąteczne przesłane przez konsumentów będzie można zobaczyć na tablicach reklamowych w wybranych miastach Polski. Kampania będzie wspierana kompleksowo: poprzez spoty w telewizji, działania w Internecie i social mediach, w punktach sprzedaży oraz na outdoorze.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Milka po raz drugi pomaga pomagać 

Zeszłoroczna edycja SZLACHETNEJ PACZKI zaowocowała ogromnym zaangażowaniem Polaków w pomaganie – zjednoczyła w tej szlachetnej idei blisko milion osób, które pomogły 19 580 rodzinom.

W tym roku Milka postanowiła ponownie zaangażować się w tę świąteczną akcję, obchodzącą 15-lecie swojej działalności. Aby uczynić te Święta wyjątkowymi dla wielu potrzebujących rodzin, Milka po raz drugi przekazała na działalność Szlachetnej Paczki pół miliona złotych. Każdy może włączyć się w pomoc, wybierając podczas zakupów produkty Milka na Święta. Marka zachęca też do przygotowania własnej paczki – od 21 listopada poprzez stronę www.szlachetnapaczka.pl można wybrać Rodzinę. Czas Świąt, czas bycia razem wyjątkowo sprzyja umacnianiu relacji – pomagając razem, czynimy świat i siebie lepszymi, do czego gorąco zachęca Milka.

Najmilsze i największe życzenia w Polsce 

Milka postanowiła również w te Święta zaskoczyć konsumentów i dać im szansę na złożenie życzeń swoim najbliższym w nietypowy sposób. W tym celu przygotowała konkurs konsumencki, w którym zachęca wszystkich do ciepłych, świątecznych gestów. Zasady są proste: pomiędzy 23 listopada a 6 grudnia wystarczy wysłać życzenia poprzez www.fioletowastrona.pl; 8 grudnia poznamy trzystu zwycięzców konkursu. Ich życzenia znajdą się nie tylko w skrzynce mailowej bliskiej osoby, ale także pojawią się na tablicy reklamowej w drugiej połowie grudnia w wybranej lokalizacji w Polsce!

„Cały rok czekaliśmy na magiczny czas Świąt. Długo zastanawialiśmy się nad tym, co możemy zrobić, aby uczynić tegoroczne Święta Polaków naprawdę wyjątkowymi. Zapraszamy do udziału w naszym konkursie wszystkich, którzy chcieliby w niezwykły sposób podkreślić siłę relacji łączących ich z najbliższymi. Kto wie, czyje życzenia zobaczą mieszkańcy największych miast Polski? Ponadto kupując produkty Milka każdy z nas wspiera bożonarodzeniową akcję SZLACHETNA PACZKA. Dzięki takim drobnym gestom możemy pomóc potrzebującym i sprawić, że ich Święta będą piękniejsze.” mówi Urszula Czerniawska, Junior Brand Manager Milka, Mondelez Polska.

Komunikacja akcji

Akcja świąteczna Milki jest wsparta zintegrowanymi działaniami w telewizji (emisja spotu w TV, VOD i kinach), a także obszarze digital oraz w punktach sprzedaży i na outdoorze. Spot zobaczyć można od 16 listopada w głównych stacjach tv. Podczas tegorocznej kampanii marka zaplanowała intensywne działania komunikacyjne adresowane do użytkowników mediów społecznościowych (Facebook, YouTube); zadbała przy tym o wygodę coraz większego grona użytkowników Facebooka korzystających z urządzeń mobilnych. Będą oni mogli zobaczyć filmiki zachęcające do wsparcia Szlachetnej Paczki w wygodnym formacie 1:1. Przy okazji ponownej kooperacji ze Szlachetną Paczką Milka zaangażowała do współpracy także blogerów, którzy co roku są niezwykle ważnym kanałem mobilizującym internautów do wsparcia akcji.

Za pomysł, strategię, kreację, komunikację w mediach społecznościowych, budowę strony internetowej i koordynację wszystkich aktywności odpowiada agencja SMG we współpracy z Mondelez Polska. Spot zrealizowała agencja Crispin Porter + Bogusky. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Carat, a za działania PR – agencja RC2. 

Więcej informacji na temat świątecznej kampanii marki można znaleźć na stronie www.fioletowastrona.pl

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij