Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Barbara Sołtysińska Człowiekiem Roku w konkursie Mixx Awards 2015

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska 19 listopada 2015 r. przyznał nagrodę specjalną za dokonania w tegorocznej edycji MIXX Awards – tytuł Człowieka Roku otrzymała Barbara Sołtysińska
O autorze
1 min czytania 2015-11-23

– prezes LifeTube (największej wielokanałowej sieci YouTube w Polsce) oraz współzałożycielka indaHash (narzędzia do realizowania natywnych kampanii z instagramerami).

IAB MIXX Awards to jeden z najważniejszych konkursów dla branży interaktywnej. Jego międzynarodowe edycje rozpoczęły się w 2005 roku, kiedy po raz pierwszy został zorganizowany przez amerykański oddział IAB. Obecnie, jako najbardziej opiniotwórczy konkurs w branży, ustala rynkowe standardy funkcjonowania reklamy online na całym świecie. „Człowiek Roku“ to przyznawana w ramach MIXX Awards nagroda specjalna za dokonania i ponadprzeciętne zasługi dla interaktywnego marketingu i reklamy. W tym roku prestiżowym tytułem uhonorowano Barbarę Sołtysińską – współzałożycielkę i prezes LifeTube oraz indaHash. Sołtysińska jest pierwszą w historii konkursu kobietą nagrodzoną tym tytułem.

To wielki zaszczyt, móc znaleźć się wsród takich osób, jak Michał Brański, Michał Wolniak czy Dariusz Andrian – mówi Barbara Sołtysińska, tegoroczna laureatka IAB Mixx Awards. Dziękuję organizatorom i jurorom za docenienie oraz całemu zespołowi LifeTube, który w ogromnym stopniu przyczynił się do tego sukcesu. Zaczynaliśmy 2 lata temu w małym 6-sobowym zespole, pracowaliśmy w co-worku, nie mieliśmy wizytówek, ani strony www – wspomina Sołtysińska. Dostaliśmy od branży wielki kredyt zaufania dzięki czemu teraz  LifeTube jest częścią większości kampanii i projektów realizowanych z youtuberami, które również doczekały się swoich nominacji i nagród. Za to zaufanie, w imieniu całego zespołu, ogromnie dziękuję – dodaje Sołtysińska.

Dotychczas Barbara Sołtysińska uznana została za jedną ze 100 najbardziej inspirujących osób polskiej branży interkatywnej, nominowana do „Kobiety biznesu“, wyróżniona w konkursie „Bizneswoman roku“, otrzymywała również nagrody za działalność PR i marketingową. W 2013 roku założyła LifeTube – wielokanałową sieć partnerską YouTube (MCN), która po po 2 latach działalności osiągnęła blisko 17 mln subskrybentów, ponad 125 mln wyświetleń miesięcznie i 250 zrzeszonych twórców wideo. W 2015 roku razem z Własem Chorowcem stworzyła indaHash.com – globalne narzędzie do zautomatyzowanego realizowania kampanii content marketingowych z influencerami w serwisie Instagram.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W konkursie Mixx Awards 2015 nominowane zostały również dwa projekty zrealizowane przez LifeTube: „Premiera Jurassic World“ w kategorii wprowadzenie produktu na rynek oraz Orange Video Fest by LifeTube – w kategorii event.  

Słuchaj podcastu NowyMarketing