Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Provident Polska wybrał agencję reklamową

Provident Polska, lider rynku pożyczkowego w Polsce, wybrał nową agencję reklamową. Isobar Polska będzie odpowiadać za koncepty strategiczne i kreatywne, działania ATL i BTL oraz projekty digitalowe firmy.
O autorze
2 min czytania 2015-11-23

Od początku działalności w Provident Polska największą wagę przywiązujemy do kontaktów międzyludzkich. Jednocześnie, chcąc dotrzymać kroku szybko rozwijającemu się rynkowi pożyczkowemu nieustannie rozwijamy nasze produkty oraz tworzymy nowe kanały sprzedaży. Liczymy, że dzięki współpracy z Isobar Polska jeszcze lepiej odpowiemy na potrzeby konsumentów – mówi Iwona Harmasz-Jędrej, Koordynator ds. Komunikacji Marketingowej w Provident Polska.

Provident jest liderem na rynku szybkich pożyczek gotówkowych. W Polsce działa już od 18 lat. Należy do międzynarodowej grupy finansowej ze 130-letnią tradycją. Dynamiczny rozwój i innowacyjna oferta sprawia, że tylko w 2014 roku z usług firmy skorzystało 800 tysięcy klientów. Zespół firmy to 11 000 osób, które pracując w ponad 60 oddziałach i 160 filiach w całej Polsce w zeszłym roku okrążyli Ziemię blisko 750 razy. 

Wygrana w przetargu Provident Polska pokazuje, że wdrażana przez nas strategia „ideas without limits” przynosi wymierne rezultaty. Szczególnie ważne jest dla nas to, ze klient docenił nasze kompetencje, poczynając od silnego konsultingu strategicznego po egzekucję w pełnym wymiarze.  Isobar będzie wspierać budowę marki Provident rekomendując najbardziej efektywne rozwiązania komunikacyjne, gdzie podstawą jest mocna strategia, idea kreatywna, technologia i media. Jesteśmy długoterminowym biznesowym partnerem, który współodpowiada za realizację celów klienta w tak kluczowym momencie w życiu marki, w jakim obecnie jest Provident. Bardzo dziękujemy za zaufanie i powierzenie Isobar tak strategicznej roli – mówi Monika Bierwagen, President & Managing Director Isobar Polska.

Współpraca została zawarta na podstawie rozstrzygniętego w zeszłym tygodniu przetargu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Podstawowe informacje o Provident Polska S.A.

Provident Polska S.A jest częścią grupy finansowej International Personal Finance (IPF). Firma jest notowana na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, a także – w ramach notowań równoległych – na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. IPF działa w 13 krajach na całym świecie.

W Polsce Provident działa od 1997 roku i jest liderem na rynku pozabankowych pożyczek gotówkowych. Z usług firmy skorzystało już 3,5 miliona Polaków. Provident jest członkiem Pracodawców RP i Konfederacji Lewiatan, członkiem Brytyjsko-Polskiej Izby Handlowej, partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz członkiem Centrum Wolontariatu. Firma angażuje się w szereg inicjatyw społecznych, m.in. prowadzi program wolontariatu pracowniczego „Tak! Pomagam” oraz ogólnopolski program grantowy „Wokół Nas”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Provident zdobył wiele prestiżowych nagród i wyróżnień, między innymi: Perły Polskiej Gospodarki w sektorze finansowym. Jest także jednym z laureatów konkursu Inwestor w Kapitał Ludzki, a także trzykrotnym laureatem procesu certyfikacji Top Employer (2013, 2014, 2015) oraz Najlepsi Pracodawcy Aon Hewitt. Firma jest notowana w prestiżowych rankingach, w tym na liście 500 największych firm „Rzeczpospolitej”. W 2015 roku Provident otrzymał od Pulsu Biznesu tytuł Etyczna Firma, a Gazeta Finansowa przyznała firmie nagrodę Finansowa Marka Roku 2015. Firma zajęła również 3. miejsce wśród najbardziej odpowiedzialnych społecznie firm w kategorii organizacji finansowych w rankingu Dziennika Gazety Prawnej.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się