E-mail marketing ma moc

W dzisiejszych czasach e-mail stał się integralną częścią życia konsumentów. Jak pokazują dane 98% Internautów posiada pocztę elektroniczną, a aż 70% z nich deklaruje, że codziennie korzysta z maila.* Marketerzy na całym świecie doceniają możliwość dotarcia do klientów poprzez e-mail marketing.
O autorze
1 min czytania 2015-11-24

Kampanie e-mailingowe dają możliwość targetowania i personalizowania wysyłki, a to pozwala sądzić, że e-mailing jest skutecznym narzędziem marketingu on-line.

Z myślą o wsparciu swoich klientów, firma Eniro Polska, właściciel lokalnej wyszukiwarki PanoramaFirm.pl, nawiązała długofalową współpracę z Grupą Wirtualna Polska w zakresie realizacji kampanii e-mailingowych. W ramach kooperacji obie firmy koncentrują się na wsparciu sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw.

E-mailing jest doskonałym narzędziem umożliwiającym indywidualną komunikację pomiędzy klientem a konsumentem, a tym samym pozwala na budowanie między nimi relacji opartej na wzajemnym zaufaniu i lojalności. E-mailing pozwala także na interakcję – na przeniesienie klienta do sklepu internetowego lub strony internetowej ze szczegółami oferty. Jak pokazują dane aż 55% firm generuje co najmniej 10% sprzedaży poprzez email marketing.**

Panorama Firm, wiodąca marka Eniro Polska, od lat dostarcza polskim przedsiębiorcom nowoczesne rozwiązania z zakresu marketingu cyfrowego, aby mogli osiągać biznesowe sukcesy. Nasi konsultanci stale kontaktują się z tysiącami właścicieli firm oferując im kompleksowe usługi – od pakietów cyfrowych w Panoramie Firm do mobilnych stron www czy remarketingu. – mówi Magdalena Wypychowicz, Dyrektor ds. Strategii Rozwoju Rynku, Eniro Polska. Dzięki nawiązanej współpracy z Grupą Wirtualna Polska, poszerzyliśmy naszą ofertę o kompleksową realizację kampanii e-mailingowych. Teraz będziemy mogli jeszcze lepiej wspierać naszych klientów. E-mailing jest przecież uznawany za jeden z najskuteczniejszych i najszybciej działających kanałów komunikacji. Dodatkowo, gwarantujemy, że przekaz reklamowy naszych klientów zostanie w 100% dostarczony do wskazanej grupy docelowej, dzięki unikatowemu systemowi partnera – Grupy Wirtualna Polska, który realizuje wysyłkę kampanii e-mailingowej. -– dodaje Magdalena Wypychowicz.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach współpracy i wsparcia udzielanego właścicielom małych i średnich przedsiębiorstw Eniro Polska oferuje:

  • dobór bazy do wysyłki, w tym możliwość precyzyjnego doboru grupy docelowej poprzez kryteria targetowania, takie jak: miejsce zamieszkania, płeć, wiek, wykształcenie, branże i zainteresowania;
  • przygotowanie kreacji przez Eniro;
  • realizację wysyłki do wybranej grupy odbiorców do bazy i za pośrednictwem Grupy Wirtualna Polska;
  • raport końcowy opisujący efekty kampanii.

Zdecydowaliśmy się na zawarcie strategicznego aliansu z Grupą Wirtualna Polska, ponieważ dysponuje ona największą bazą w Polsce aktywnych użytkowników poczty elektronicznej – 11 mln*** – komentuje Magdalena Wypychowicz.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

*źródło: IIBR, kwiecień 2014
**Econsultancy „Email Marketing Census”, 2014
***źródło: Megapanel PBI/Gemius, październik 2015