Philips promuje Hue

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Philips promuje Hue

Firma Philips rozpoczęła kampanię promującą inteligentny system oświetleniowy Philips Hue. Komunikacja marketingowa prowadzona jest głównie z wykorzystaniem narzędzi marketingu mobilnego i w kinach. Planowana jest również akcja ambientowa na lotnisku im. Chopina.

Philips podkręca Hue

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Jest to pierwsza kampania wprowadzanego w Polsce systemu Philips Hue, dlatego skoncentrowaliśmy się na przedstawieniu możliwości tego inteligentnego oświetlenia i budowaniu świadomości obecności produktu na rynku – mówi Anna Jackowicz, Marketing Communication Manager w Philips Lighting. – Skupiliśmy się przy tym na precyzyjnym dotarciu do głównej grupy docelowej, którą stanowią użytkownicy urządzeń mobilnych - dodaje.

Na potrzeby promocji systemu Hue zaadaptowane zostały globalne spoty reklamowe, a hasło kampanii brzmi: „Podkręć życie z Hue“. Cztery rodzaje spotów podkreślają różne aspekty inteligentnego oświetlenia: ogólne zastosowanie systemu w domu, aranżowanie światłem dla wzmocnienia wrażeń, wykorzystywanie Hue do poprawy nastroju oraz geolokacji jako sposobu na zdalne sterowanie światłem.

Hue promowane jest w mediach społecznościowych (Pinterest, Instagram), z naciskiem na Facebook, zarówno na profilu Philips Moc światła, jak i w ramach kampanii reklamowej. Najbardziej intensywna kampania obejmuje urządzenia mobilne i prowadzona jest w ramach portali newsowych, biznesowych, wnętrzarskich, nowych technologii i podróżniczych. – System Hue sterowany jest z poziomu urządzenia mobilnego, dlatego siłą rzeczy najważniejszym odbiorcą działań promocyjnych jest użytkownik, dla którego stanowi ono nieodzowny element życia – prywatnego i zawodowego. System Hue daje bowiem nieograniczone możliwości mobilnego sterowania światłem zarówno w domu, jak i – dzięki geolokacji – z drugiego końca świata – uzupełnia Anna Jackowicz.

W sieci Multikino emitowane są 10-sekundowe spoty sponsorskie przed seansami nowego filmu o Jamesie Bondzie, a w Kinads - 30-sekundowe spoty reklamowe. Jednocześnie jeszcze w listopadzie - na miesiąc - stanie na lotnisku im. Chopina specjalna strefa Hue, gdzie podczas kilkuminutowych sesji podróżujący będą mogli przetestować samodzielnie możliwości systemu. - Taka strefa doskonale nam się sprawdziła podczas tegorocznego Carnavalu Sztukmistrzów w Lublinie, na którym mocno przeplataliśmy ze sobą komunikację w social media i experiential marketingu, jako możliwości osobistej interakcji z nowym produktem – wspomina Łukasz Maroszczyk, Digital Marketing Manager w Philips Lighting. – System Philips Hue jest bardzo wdzięczny do testowania. Już 5 minut wystarczy, by pokazać niezwykle szeroki wachlarz zastosowania tego inteligentnego rozwiązania.

W ramach działań PR zorganizowane zostały spotkania prezentujące system i produkty Hue w nowym warszawskim – i pierwszym w Polsce – Showroomie Philips. W testach uczestniczyli m.in. dziennikarze technologiczni oraz mediów wnętrzarskich. W tym samym Showroomie nagrane zostały sceny z lokowaniem produktu Hue do jednego z odcinków programu „Remont w 48 godzin“, emitowanego w telewizji Domo+.

Kampanię Digital zaplanowała firma Carat, kreacje reklamowe na FB przygotowała agencja Socialyze, a za działania PR oraz adaptację spotów odpowiada Empty Room.

Kampania odsyła do strony internetowej.

Spot 83’ sek.:

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij