Ból głowy nie jest kobietom do niczego potrzebny – nowa kampania Ibum Express

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ból głowy nie jest kobietom do niczego potrzebny – nowa kampania Ibum Express

Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Ibum Express, płynnej kapsułki przeciwbólowej z portfolio PPF Hasco-Lek S.A. Najnowszy spot Ibum Express utrzymuje emocjonalny charakter komunikacji z konsumentkami, co do tej pory widoczne było przede wszystkim w kampanii produktu Ibum Zawiesina.

Bohaterkami najnowszego spotu Ibum Express są kobiety, będące w stanie znieść różne rodzaje bólu pod warunkiem, że jest on drogą do realizacji określonego celu. Jest jednak rodzaj bólu, taki jak ból głowy, który nie jest kobietom do niczego potrzebny, a jedynie stanowi przeszkodę dla stawiania czoła codziennym, kobiecym wyzwaniom. Ibum Express uwalnia od bólu i pomaga skupić się na tym, co dla kobiet ważne.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dzięki maksymalnej dawce ibuprofenu dostępnej bez recepty, szybko zwalcza bóle różnego pochodzenia, m.in.: bóle głowy (w tym migrenowe), menstruacyjne, mięśni i zębów. Kapsułki Ibum są jednymi z najchętniej stosowanych leków przeciwbólowych. Każdego roku sprzedaje się ponad  3 miliony opakowań*.

Kreację przygotowała Fog Content Agency. Kampania obejmuje swoim zasięgiem kanały telewizyjne TVN i TVP. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

*Na podstawie danych MAT/09/2015 Units, IMS Health Poland OTC Report.

Ból głowy nie jest kobietom do niczego potrzebny – nowa kampania Ibum Express



Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Ibum Express, płynnej kapsułki przeciwbólowej z portfolio PPF Hasco-Lek S.A. Najnowszy spot Ibum Express utrzymuje emocjonalny charakter komunikacji
z konsumentkami, co do tej pory widoczne było przede wszystkim w kampanii produktu Ibum Zawiesina dedykowanego dzieciom.

Bohaterkami najnowszego spotu Ibum Express są kobiety, będące w stanie znieść różne rodzaje bólu pod warunkiem, że jest on drogą do realizacji określonego celu. Jest jednak rodzaj bólu, taki jak ból głowy, który nie jest kobietom do niczego potrzebny, a jedynie stanowi przeszkodę dla stawiania czoła codziennym, kobiecym wyzwaniom. Ibum Express uwalnia od bólu i pomaga skupić się na tym, co dla kobiet ważne.

Dzięki maksymalnej dawce ibuprofenu dostępnej bez recepty, szybko zwalcza bóle różnego pochodzenia, m.in.: bóle głowy (w tym migrenowe), menstruacyjne, mięśni i zębów. Kapsułki Ibum są jednymi z najchętniej stosowanych leków przeciwbólowych. Każdego roku sprzedaje się ponad
3 miliony opakowań*.

Kreację przygotowała Fog Content Agency. Kampania obejmuje swoim zasięgiem kanały telewizyjne TVN i TVP. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.



*Na podstawie danych MAT/09/2015 Units, IMS Health Poland OTC Report.



Spot można obejrzeć pod linkiem: https://youtu.be/TtaXgwyODP0

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij