Ból głowy nie jest kobietom do niczego potrzebny – nowa kampania Ibum Express

Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Ibum Express, płynnej kapsułki przeciwbólowej z portfolio PPF Hasco-Lek S.A. Najnowszy spot Ibum Express utrzymuje emocjonalny charakter komunikacji z konsumentkami, co do tej pory widoczne było przede wszystkim w kampanii produktu Ibum Zawiesina.
O autorze
1 min czytania 2015-11-26

Bohaterkami najnowszego spotu Ibum Express są kobiety, będące w stanie znieść różne rodzaje bólu pod warunkiem, że jest on drogą do realizacji określonego celu. Jest jednak rodzaj bólu, taki jak ból głowy, który nie jest kobietom do niczego potrzebny, a jedynie stanowi przeszkodę dla stawiania czoła codziennym, kobiecym wyzwaniom. Ibum Express uwalnia od bólu i pomaga skupić się na tym, co dla kobiet ważne.

Dzięki maksymalnej dawce ibuprofenu dostępnej bez recepty, szybko zwalcza bóle różnego pochodzenia, m.in.: bóle głowy (w tym migrenowe), menstruacyjne, mięśni i zębów. Kapsułki Ibum są jednymi z najchętniej stosowanych leków przeciwbólowych. Każdego roku sprzedaje się ponad  3 miliony opakowań*.

Kreację przygotowała Fog Content Agency. Kampania obejmuje swoim zasięgiem kanały telewizyjne TVN i TVP. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

*Na podstawie danych MAT/09/2015 Units, IMS Health Poland OTC Report.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ból głowy nie jest kobietom do niczego potrzebny – nowa kampania Ibum Express

Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Ibum Express, płynnej kapsułki przeciwbólowej z portfolio PPF Hasco-Lek S.A. Najnowszy spot Ibum Express utrzymuje emocjonalny charakter komunikacji
z konsumentkami, co do tej pory widoczne było przede wszystkim w kampanii produktu Ibum Zawiesina dedykowanego dzieciom.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Bohaterkami najnowszego spotu Ibum Express są kobiety, będące w stanie znieść różne rodzaje bólu pod warunkiem, że jest on drogą do realizacji określonego celu. Jest jednak rodzaj bólu, taki jak ból głowy, który nie jest kobietom do niczego potrzebny, a jedynie stanowi przeszkodę dla stawiania czoła codziennym, kobiecym wyzwaniom. Ibum Express uwalnia od bólu i pomaga skupić się na tym, co dla kobiet ważne.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Dzięki maksymalnej dawce ibuprofenu dostępnej bez recepty, szybko zwalcza bóle różnego pochodzenia, m.in.: bóle głowy (w tym migrenowe), menstruacyjne, mięśni i zębów. Kapsułki Ibum są jednymi z najchętniej stosowanych leków przeciwbólowych. Każdego roku sprzedaje się ponad
3 miliony opakowań*.

Kreację przygotowała Fog Content Agency. Kampania obejmuje swoim zasięgiem kanały telewizyjne TVN i TVP. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

*Na podstawie danych MAT/09/2015 Units, IMS Health Poland OTC Report.

Spot można obejrzeć pod linkiem: https://youtu.be/TtaXgwyODP0