TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Nowe cenniki reklamowe Grupy RMF

Grupa RMF przedstawiła nowe cenniki swoich stacji i pakietów, które będą obowiązywać od 4 stycznia.
O autorze
1 min czytania 2015-11-27

„Rok 2015 był  rekordowy dla radia, które zanotowało kilkunastoprocentową dynamikę wzrostu rok do roku, wzrosła liczba klientów, radio znacząco ugruntowało swoją trzecią pozycję w torcie wydatków reklamowych” – mówi Tomasz Ramza, dyrektor generalny Działu Sprzedaży Grupy RMF. „Z naszych analiz wynika, że bardzo duże zainteresowanie reklamą radiową utrzyma się również w przyszłym roku. Wysoką skuteczność naszych stacji w realizacji celów marketingowych podkreśla wielu klientów, olbrzymim atutem jest też wysoki zasięg naszych pakietów opartych o precyzyjnie sformatowane i uzupełniające się stacje” – dodaje Ramza.

W minionym roku wzrosły też wyniki słuchalności stacji Grupy RMF. Udział w czasie słuchania całej grupy wzrósł do 29,3% w ostatniej fali (z 27,8% w analogicznym okresie przed rokiem). Tak duże wzrosty były możliwe m.in. szybko rosnącej pozycji radia RMF FM (wzrost udziałów z 23,4% do 24,8%), ale też m.in. gigantycznemu (istotnemu)  wzrostowi zasięgu dziennego RMF Classic o 22% w ciągu roku, do 610 tysięcy osób.

Średnie zmiany cenników obowiązujących od 4 stycznia wyniosą (cały tydzień, cała doba): radia RMF FM: 8,8%, sieci RMF MAXXX i RMF Classic: 8,2%, pakietów RMF 3D i RMF na MAXXA: 8,7%, a RMF z Klasą: 8,8%. 

„Pomimo korekt RMF FM ma najatrakcyjniejsze koszty dotarcia dla kluczowych targetów” – zaznacza Tomasz Ramza. Średnie CPP w grupie komercyjnej 16-49 lat jest najniższe wśród wszystkich ogólnopolskich rozgłośni i sieci radiowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Stacje Grupy RMF FM zapewniają wysoką skuteczność w docieraniu do szerokich grup docelowych, przy atrakcyjnym poziomie kosztowym oraz wysokich wynikach słuchalności.

Nowe cenniki dostępne są na stronie internetowej www.gruparmf.pl w sekcji oferta reklamowa.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

dane: Radio Track, Millward Brown, 08-10.2015