Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

AXA DIRECT na sportowo w mediach społecznościowych

AXA DIRECT wraz ze swoim blogiem SmartDriver.pl organizuje konkurs dla fanów futbolu pt. „Kto wygra mistrzostwa?”, polegający na typowaniu wyników rozgrywek w trakcie Mistrzostw Europy w piłce nożnej. Będzie on promowany w mediach społecznościowych oraz w blogosferze.
O autorze
0 min czytania 2012-06-12

Osoby biorące udział w konkursie za trafne wskazanie wyniku meczu otrzymują punkty. Dodatkowe noty można zdobyć za sprawdzenie ceny ubezpieczenia samochodu w kalkulatorze na stronie internetowej AXA DIRECT. Uczestnicy, którzy w trakcie zabawy zbiorą najwięcej punktów wygrają najnowsze iPady, karty paliwowe o wartości 300 zł oraz pendrive Flash 4GB. Nagrody zdobędzie 130 osób.

─ Zależy nam na tym, aby w jednym miejscu spotkały się dwie największe pasje wielu kierowców – piłka nożna i motoryzacja. Celem organizacji konkursu jest też zainteresowanie internautów blogiem SmartDriver.pl, na którym publikowane są filmy, artykuły i poradniki o tematyce motoryzacyjnej i ubezpieczeniowej – mówi Dominika Cepek, Kierownik Działu Marketingu w AXA DIRECT.

 Aplikacja konkursowa dostępna jest pod adresem: apps.facebook.com/ktowygramistrzostwa/

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj