Świąteczne kampanie email marketingowe – 17 rad od GetResponse

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
E-mail Marketing

partnerem merytorycznym działu jest GetResponse

Świąteczne kampanie email marketingowe – 17 rad od GetResponse

GetResponse przygotowało darmowy poradnik “17 pomysłów na świąteczne kampanie email marketingowe”. Jest to kompendium wiedzy, inspiracji, dobrych praktyk i kreatywnych pomysłów dla marketerów i przedsiębiorców, którzy planują w najbliższych tygodniach świąteczne kampanie email marketingowe.

Z poradnika można dowiedzieć się m.in. jak przygotować plan i kalendarz działań, zaplanować skuteczny mailing świąteczny, poznać rodzaje świątecznych wiadomości oraz techniki efektywnych kampanii.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Ponadto, specjalnie na potrzeby poradnika eksperci przeanalizowali i opisali najlepsze przykłady newsletterów z ubiegłego roku. W ten sposób czytelnik będzie mógł od razu sprawdzić jak opisywana teoria wygląda w praktyce i przenieść najlepsze praktyki do planowanych kampanii.

Dodatkiem do poradnika są dwa elementy, które można od razu wykorzystać w świątecznej kampanii. Są to oryginalne i niesztampowe życzenia napisane dla dwunastu najpopularniejszych branż oraz grafiki, które zostały stworzone specjalnie z myślą o czytelnikach poradnika. Można je swobodnie i bezpłatnie wykorzystywać w świątecznych mailingach i nie tylko.

- Chcemy, aby marketerzy w pełni wykorzystywali potencjał email marketingu – szczególnie w okresie intensywnych kampanii świątecznych. Liczymy na to, że nasz poradnik nie tylko pozwoli poszerzyć ich wiedzę, ale również będzie dobrym źródłem inspiracji i nowych pomysłów. Pokazujemy w nim m.in., że  promocja świąteczna nie musi opierać się wyłącznie na newsletterach ze zniżką. Nowością na polskim rynku są elementy stricte praktyczne jak gotowe do użycia grafiki lub życzenia, z których marketerzy mogą korzystać wedle uznania – mówi Piotr Krupa, Koordynator ds. PR w GetResponse.  

Darmowy poradnik świąteczny można pobrać na blogu GetResponse

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij