Studio powstało w wyniku zderzenia dwóch osobowości: Tomasza Biskupa – doświadczonego art directora i projektanta grafiki użytkowej oraz Łukasza Dolaty – przedsiębiorcy i wieloletniego project managera w branży reklamowej.
Jak piszą o sobie: „W naszej pracy balansujemy pomiędzy kreatywnym i odkrywczym podejściem do projektowania graficznego i pragmatycznym traktowaniem języka komunikacji wizualnej jako narzędzia służącego do osiągania celów i budowania kapitału marki. (…) Staramy się z żelazną konsekwencją realizować założenia brief’u nie zapominając o tym, żeby dobrze się przy tym wszystkim bawić. (…) W Polsce jest jeszcze dużo do zrobienia. Przedsiębiorcy zaczynają doceniać rolę komunikacji wizualnej i widzą jak wymierne są korzyści wynikające z dobrze zaprojektowanego systemu identyfikacji. Chcemy być częścią tej rewolucji zachodzącej w kulturze wizualnej w Polsce.”
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Więcej informacji na harcestudio.com